سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: دنبال چند بازیکن از کشور برزیل هستیم ولی تاکنون هیچ گزینه ای را انتخاب نکرده‌ایم.

 میرشاد ماجدی سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص مصدومیت هاشم بیگ زاده به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: طبق آمار و ارقام معاونت پزشکی باشگاه استقلال بیگ زاده با مصدومیت دچار شده و فعلا دور از تمرینات باشگاه استقلال است.  
 
وی در خصوص رسیدن هاشم بیگ زاده به بازی با صبای قم افزود: این بازیکن هنوز با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند و مراحل درمانی مصدومیتش را سپری خواهد کرد طبق نظر پزشک تیم وی به بازی با صبای قم نمی رسد.  
 
ماجدی ادامه داد: بیگ زاده بازیکن خوبی است که در بازیهای زیادی به موفقیت تیم استقلال کمک شایانی کرده است و رساندن وی به بازیها کلید پیروزی تیم فوتبال استقلال است.  
 
سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران با توجه به آخرین وضعیت ساموئل گفت: ساموئل از باشگاه طلب دارد و این که اعلام می کنند چکی به این بازیکن داده شده است عملا شایعه ای بیش نیست، وی می تواند در تمرینات هم حضور داشته باشد و حتی پول خود را طلب کند ولی ساموئل هم در تمرینات غایب است و پول خودش را درخواست نمی کند دلیل عدم حضور وی در تمرینات به خاطر پرداخت نکردن مطالباتش است.  
 
وی عنوان کرد: باشگاه استقلال به کسی پول نداده است و اگر بخواهد چنین کاری را انجام دهد به مدیریت باشگاه استقلال ارتباط پیدا می کند.  
 
میرشاد ماجدی در مورد بازی روز جمعه استقلال با تیم صبای قم گفت: شک نکنید بازی با صبا بسیار سخت و مشکل خواهد بود و مطمئنا هر دو تیم برای پیروزی به میدان می آیند، البته ما تمرینات منظمی که انجام داده ایم و از شرایط روحی و جسمی خوبی برخورداریم.  
 
سرپرست تیم فوتبال استقلال با تشریح تیم صبای قم افزود: صبا تیم خوبی است و نیروی جوانی دارد و از مربی خوبی چون صمد مرفاوی بهره می برد و قطعا با انگیزه در مقابل ما صف آرایی خواهد کرد در واقع این نکته مهم است که هر تیمی که مقابل دو تیم استقلال و پرسپولیس قرار بگیرد از روحیه بالا و انگیزه فراوانی برخوردار می‌شود ولی ما نیز با اقتدار در همه بازیها و برای کسب همه امتیازات به میدان می‌رویم.
 
وی در پاسخ به این سوال که "جذب بازیکن برزیلی به کجا رسید؟" عنوان کرد: ما دنبال چند بازیکن از کشور برزیل هستیم، CD بازیهایشان را هم دیدیم اما عملا کسی را انتخاب نکردیم که ما درخواست کرده باشیم و وی حضور پیدا نکند البته ما پیگیر مذاکره جذب بازیکن برزیلی هستیم ولی تاکنون هیچ گزینه ای را انتخاب نکرده‌ایم، همچنین در مورد رقم قرارداد هم باید اعلام کنم اگر بازیکنی را مد نظر داشته باشیم قطعا در خصوص اولین موضوعی که مذاکره می‌شود رقم قراردادش است.  
 
میرشاد ماجدی با توجه به این که استقلال پول دارد یا نه و اگر دارد چرا به بازیکنی مثل ساموئل نمی‌دهد گفت: بحث اینکه استقلال پول دارد یا نه به حیطه مدیریت تیم برمی‌گردد و اینکه چرا بازیکن برزیلی جذب می‌کنند و به بازیکنان شاغل در تیم پولی نمی‌دهد در حیطه اختیارات من نیست و به مدیریت تیم برمی‌گردد.  
 
سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران در جواب به این سوال که "وزیر یا معاون پشتیبانی وزارت ورزش به هیچ تیمی کمک نمی‌کنند" تصریح کرد: این بحث کاملا مدیریتی است و در کل من نباید پاسخگو باشم ولی کمک نکردن به تیم استقلال اصلا جالب نیست.  
 
وی عنوان کرد: تیم استقلال یک تیم دولتی است چون اسم دولتی را یدک می‌کشد قطعا باید از حمایت دولت برخوردار شود اگر حمایت نشود به نفع هیچ کس نخواهد بود.  
 
میرشاد ماجدی اظهار کرد: استقلال قسمتی از جامعه است و اگر سرحال باشد بخشی از مردم جامعه سرحال خواهند بود و کمک کردن به استقلال خوشحال شدن قسمتی از جامعه را به دنبال خواهد داشت.  
 
سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران افزود: صرف هزینه برای تیم استقلال هزینه کردن برای سلامت قسمتی از افراد جامعه خواهد بود زیرا هر وقت استقلال در مشکلات و سراشیبی قرار می‌گیرد مردم نیز به لحاظ روحی آسیب می‌بینند و زمانی تیم در آسایش است مردم جامعه به لحاظ روحی در سلامت هستند.  
 
وی در پایان تصریح کرد: امیدوارم وزیر محترم فکری به حال تقویت این دو تیم پرطرفدار بکند زیرا سلامت روحی جامعه به تقویت این دو تیم و موفقیت شان بستگی دارد. 

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال ، سرپرست ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار