ميثم عسگري مدير روابط عمومي امدادخودرو ايران در گفتگو با
خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه تعمير خودرو در محل چندسالي است که فعاليت خود را آغاز کرده است، اظهار داشت: اين مسئله، با هدف کاهش هزينه و کاهش زمان براي مشترياني است که نياز به سرويسهاي اوليه و محدود دارند.
وي افزود: تعميرگاههايي که سرويسهاي اوليه دارند ميتوانند از اين سرويس در محل کار يا منزل خود استفاده کنند.
عسگري تصريح کرد: امداد خودرو ايران، در واقع به صورت سرويسهاي دورهاي، سرويسهاي سبک در حد تزئينات، چک کردن اوليه همچون موارد مربوط به تعويض روغن، تعويض لنت، تعويض باتري و ... اقدام به ارائه خدمات در محل مينمايد.
وي در خصوص سبد کالاي اين نوع سرويسدهي گفت: تا جايي که استاندارد به ما اجازه ميدهد قطعات را تامين و در اختيار مشتريان قرار ميدهيم.
عسگري همچنين با بيان اينکه البته مشتريان انتظار بيشتري از سرويسدهي در محل دارند، اظهار داشت: مردم انتظار داشتند خدمات بيشتري از اين طريق ارائه شود اما به لحاظ بحثهاي ايمني و استانداردهايي که خودرو دارد، برخي از موارد و سرويسدهي را نميتوان در محل انجام داد.
وي افزود: در واقع تعميرات سنگين و يا مسائلي که با ايمني خودرو به صورت مستقيم در ارتباط است، تنها با مراجعه به تعميرگاه قابل انجام است.
انتهاي پيام/