وزیر کشور در بدو حضور در قم با بیان اینکه امروز سی امین استاندار دولت تدبیر و امید در قم معرفی می شود، گفت: استان قم از جهات گوناگون، چه زیارتی و چه سیاسی، بر کل کشور تاثیرگذار است و دولت توجه زیادی به این تاثیرگذاری قم دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور امروز پس از ادای احترام به شهداء جنگ تحمیلی، در گلزار شهدا حضور کوتاهی در جمع خبرنگاران داشت و اظهار کرد: استاندار سی ام دولت تدبیر امید امروز در قم معرفی می شود و انتخاب استاندار قم با رایزنی و بررسی های لازم صورت گرفته است.

رحمانی فضلی افزود: استان قم از جهات گوناگون، چه زیارتی و چه سیاسی، بر کل کشور تاثیرگذار است و دولت توجه زیادی به این تاثیرگذاری قم دارد.

وزیر کشور تصریح کرد: اعتبارات مناسبی در قم هزینه می شود و سرمایه گذاری خوبی نیز در حال انجام است و باید مباحثی مانند شهرسازی، معماری و خدمات عمومی به گونه ای ساماندهی شود که مردم عزیز قم بتوانند از به شکل مناسبی بهره ببرند.

وی خاطرنشان کرد: قم یک شهر ملی نیست بلکه بین المللی است و تاثیرگذاری آن فراتر از مرزهای ایران است و بنابراین استاندار قم باید با کمک دولت، سرمایه گذاری و فعالیت های لازم را در شأن این استان مهم، صورت دهد./ش


برچسب ها: قم ، تاثیر ، رویداد ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.