بنابر اعلام مركز مديريت راه‌هاي خراسان رضوي،‌ رانندگان عبوري از گردنه‌هاي سنگ‌بست، واقع در محور مشهد- فريمان و ابرش واقع درمحور مشهد- نيشابور امروز شنبه سي‌ام آذر ماه شاهد بارش برف هستند.


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد، و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي، همچنين گردنه اسلام قلعه واقع در حوزه استحفاظي احمدآباد، آزادراه مشهد- باغچه و جاده‌هاي سرخس و كلات واقع در حوزه استحفاظي مشهد را بارش برف فرا گرفته است.

در اين اطلاعيه به اينكه مه‌گرفتگي از گردنه مزداوند واقع در محور مشهد- سرخس سبب كندي تردد شده اشاره شده ومی‌‌افزايد: تردد در راه‌هاي برفي با زنجير چرخ امكان‌پذير است و رانندگان عبوري از اين محورها بايد نكات ايمني به‌ويژه سرعت مطمئنه را رعايت كنند.

مركز مديريت راه‌هاي خراسان رضوي از تمامي رانندگاني كه قصد عبور از محورهاي مختلف استان را دارند. درخواست كرد قبل از حركت از طريق شماره ارتباطي 141 و يا تلفن 2411000 از آخرين وضعت مسير تردد خود اطلاع يابند، ضمن اينكه بنابر اعلام اين مركز، نيروهاي راهداري در همه محورهاي استان به صورت فعال و براي تأمين امنيت تردد مسافران حضور دارند.

گفتني است رفت و آمد خودروها در ديگر محورها نيز به صورت عادي جريان دارد./س

 

برچسب ها: بارش ، برف ، خراسان رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.