علی فلاح حقیقی رئیس کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت در گفتگو با خبرنگار اورژانس IT باشگاه خبرنگاران با اشاره به مطلب فوق بیان داشت: با ارائه گزارش به کاربران اینترنت چنانچه عدم کیفیت در ارائه خدمات وجود دارد، باید شفافسازی شود و کاربران اینترنت بدانند سازمان تنظیم مقررات به عنوان متولی چه اقداماتی را انجام داده است.
وی با اشاره به اینکه در سندهای بالا دستی حاکمیت بحث کنترل و مدیریت در مجاری ورودی و خروجی شبکهها در درون کشور مطرح است، گفت: شرکت ارتباطات زیرساخت در حال حاضر تامین پهنای باند کشور است که خود یکی از معاونتهای وزارت ارتباطات است.
به گفتهی حقیقی سازمان تنظیم مقررات به عنوان ناظر و تنظیم کننده روابط تامینکنندگان و دریافتکنندگان سرویسهای اینترنتی است.
وی تاکید کرد: باید کیفیت خدمات به نسبت هزینه دریافتی از مردم مطلوب باشد و اگر مشکل و معضلی وجود دارد مشخص شود و بر طرف شود.
انتهای پیام/