نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مردم شهرستان مرزی مهران با پذیرایی از زائران عتبات عالیات همانند دوران دفاع مقدس ایثار و فداکاری خود را به نمایش گذاشتند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛  حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی در بازدید از ستادهای مردمی اسکان زائران در شهر مهران اظهار کرد: این استقبال و اسکان رایگان زائران به عنوان یک کار ارزشمند در تاریخ ایران اسلامی و استان ایلام ثبت و ضبط خواهد شد.
وی افزود: مسوولان نیز در کنار مردم به خوبی به زائران حسینی خدمت رسانی کردند و که جای شکر و قدردانی دارد.
امام جمعه ایلام تاکید کرد: مردم ولایت مدار استان ایلام همواره در تمام صحنه های حساس از سیاسی گرفته تا فرهنگی و مذهبی پای کار بوده و ارادت خود را به خاندان اهل بیت علیهم السلام نشان داده اند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام همچنین با حضور در میان نمازگزاران مسجد جامع مهراب بار دیگر از مردم این شهر تشکر و قدردانی کرد.
امام جمعه مهران نیز در این بازدید گفت:  بیش از 200 نفر منازل مسکونی خود را به صورت رایگان در اختیار زائران اربعین حسینی قرار داده اند.
حجت الاسلام  روح الله ولدبیگی ادامه داد: تمامی حسینیه ها، مساجد و تکیه ها برای اسکان زائران اختصاص یافت و مردم شهر مهران برای اینکه زائران از سرما رنج نبرند وسایل گرمایشی و پتو به این مکان ها اهدا کردند.
وی بیان کرد: علاوه بر ایستگاههای صلواتی ، برخی مدارس نیز با تعطیل کردن کلاس های خود زائران را در مدارس مستقر کردند.
وی اضافه کرد: اکنون نیز مردم مهران در حال آماده شدن برای پذیرایی از زایران هنگام برگشت به کشور هستند./س
 
 
 
 انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زایر
۲۲:۰۰ ۲۴ آذر ۱۳۹۳
درو خدا بر مردم استان ایلام که وجدانا با جان و دل خدمت میکنند در مسیر ایستگاههای صلواتی به وفور یافت میشود که هر چه دارند در اختیار زوار قرار میدهند