نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: در این جنگ روانی که دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران به راه انداخته‌اند نباید خودمان را محتاج به مذاکره نشان دهیم و بخواهیم در این عرصه ناتوان عمل کنیم.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی افزود: دولت باید با حفظ عزت و اقتدار در برابر بداخلاقی‌های دولتمردان آمریکا مانور قدرت و صلابت را به نمایش بگذارد و تنها به اظهارات تأسف‌انگیز اکتفا نکند بلکه با اقدامی اساسی علل و عوامل این بداخلاقی‌ها را قبل از آغاز مذاکرات جدید جویا شود.

وی تصریح کرد: اگر آنها از سکوت و عدم اقدام دولت ما در برابر این خیانت احساس بی‌تفاوتی کنند و یا به گونه‌ای القا شود که ما نیازمند و محتاج به مذاکره با آنها هستیم دیگر مدیریت این مذاکره با مشکلی جدی روبه‌رو می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: آمریکا با نقض توافق ژنو روحیه استکباری خود را به نمایش گذاشت و نه تنها به ایران بلکه به هم پیمانان خود نیز اهانت کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی اضافه کرد: آمریکا با سه هدف راهبردی مذاکرات هسته‌ای و نتایج آن را دنبال می‌کند که در گام اول در صدد مهار و توقف فعالیت‌های هسته‌ای ایران است، در گام بعدی بازگشت به عقب و معکوس‌سازی حرکت‌ها مد نظر آنهاست و در گام نهایی نیز آمریکا تلاش می‌کند برنامه هسته‌‌ای ایران به کلی برچیده شود.

خطیب جمعه اردبیل بیان کرد: آنها قدم به قدم این سه مرحله را مد نظر و ملاک کار خود قرار دادند و از آن جا که به خوبی می‌دانند ایران زیر بار تحکم و زورگویی نمی‌رود با تهدیدات، سخنان تحریک‌آمیز و به راه انداختن جنگ روانی سعی در منقاد کرد ایران دارند.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی یادآور شد: ‌در برابر این جنگ روانی دولتمردان ما نیز باید مانور قدرت خود را نشان دهند تا مبادا دشمنان احساس کنند ما محتاج به مذاکره هستیم.

وی در ادامه گفت: وقتی توافق ژنو از سیاست خصمانه آمریکا نکاهد بلکه هر روز بر دامنه آن افزوده شود با اینکه این توافقنامه قطعاً برای آنها سودمندتر است تا برای ما، در چنین اوضاع و احوالی است که کشور ما با تدبیر و تأمل بیشتر باید مذاکره را مدیریت کند و از خود مناعت و ابا نشان دهد/س.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، جنگ ، روانی ، استکبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.