نتایج آثار پذیرفته شده در بخش "چشم انداز" سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر تا هفته آینده اعلام خواهد شد.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت ایران تئاتر؛ عرفان ناظر، مدیر دبیرخانه سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، با اشاره به اینکه برنامه ریزی و مراحل اجرایی بخش "چشم انداز" جشنواره امسال آغاز شده، گفت: بازبینی نمایش های راه یافته به بخش مرور و جشنواره جشنواره ها، مدت یک هفته است که شروع شده و با پایان بازبینی ها، بلافاصله نتایج را اعلام خواهیم کرد.

این در حالی است که مدیر بخش عکس و پوستر جشنواره نیز درباره رویدادهای مربوط به این بخش گفت: امسال کتاب بخش عکس و پوستر جشنواره طبق روال سال های پیش نیز منتشر و توزیع می شود. در این کتاب، تاریخچه ای از مسابقات قبلی به چاپ رسیده تا برای آیندگان و حفظ مسیر تاریخی  جشنواره باقی بماند.

ابراهیم حسینی بخش عکس و پوستر را ضرورتی برای ثبت سندهای هنری در تاریخ تئاتر کشور دانست و  یادآور شد: امسال ششمین سال پیایی است که مسابقه عکس و پوستر را برگزار می کنیم. به نظرم تداوم برگزاری این بخش به شناساندن هر چه بهتر بخش عکس و پوستر و آثار و هنرمندان آن کمک کرده است. همچنین حضور هنرمندان و عکاسان شهرستانی و استقبال آن ها در این بخش قابل تامل است که سبب می شود تفکیک هنرمندان پایتخت از شهرستان و تخصیص اعتبارات و حمایت ها بر این اساس از بین برود. حتی در دوره های قبل، بسیاری از هنرمندان شهرستانی در این بخش موفق به کسب جوایز شدند.

گفتنی است، آثار بخش پوستر 2 دی ماه و آثار راه یافته به بخش عکس 9 دی ماه، داوری خواهند شد.

سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دبیری دکتر اسماعیل عالی زاد از 24 دی تا 12 بهمن ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار