هفته دهم از مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با برگزاری شش دیدار و جا به جایی صدرنشین کار خود را پایان داد.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هفته دهم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور به طور همزمان در شهرهای تهران، زاهدان، کاشان، بندرعباس، گنبد ومشهد برگزارشد.


*** پیکان برنده دیدار خودرسازان


دیدار حساس وسنتی والیبال میان تیم‌های پیکان و سایپا با نتیجه سه بریک به نفع شاگردان پیمان اکبری به پایان رسید.


حساسیت این دیدار از سری مسابقات لیگ برتر والیبال بر کسی پوشیده نیست، خودرو سازانی که امسال تا کنون جایگاهشان در جدول رده‌بندی در حد نام و آوازه‌شان نیست در خانه والیبال به مصاف یکدیگر رفتند.


نارنجی‌پوشان جوان و با انگیزه سایپا با درک حساسیت بازی‌، فارغ از این که قعر نشین جدول رده‌بندی هستند در مصاف با با تجربه‌های پیکانی کم نیاوردند نبرد پا یا پای آن‌ها در تمامی ست‌ها حاکی از جنگندگی شاگردان جوان نفرزاده داشت.


ست سوم بازی تعویض‌های به موقع " فرهاد نفرزاده" باعث شد تا پیکانی‌‌ها نتیجه را واگذار کرده وکار به ست چهارم کشیده شود.


سفید پوشان پیکانی تمام تلاش خود را برای خاتمه دادن بازی ونارنجی پوشان سایپا به منظور ادامه دیدار کار می‌کردند که در نهایت این با تجربه‌ها بودند که گوی سبقت را ربوده وبازی را به نفع خود خاتمه دادند.


*** شگفتی سازی زاهدانی‌ها در خانه 


تیم والیبال شهرداری زاهدان در شرایطی این هفته به مصاف تیم متین ورامین رفت که در هفته نهم سه بر صفر مقابل تیم پیکان در خانه باخته بود.


زاهدانی‌ها که نوسان زیادی در نتیجه‌گیری تا این هفته از مسابقات لیگ داشته‌اند در مقابل متین ورامین در هفته دهم لیگ یک روز استثنایی و عالی را تجربه کردند.


ورامینی‌ها به نوعی حریف انتهایی جدول رده‌بندی را دست کم گرفتند و در خانه حریف مغلوب این تیم شدند عدم کسب امتیاز از سوی ورامینی‌ها در این دیدار باعث شد تا آن‌ها پس از هفته‌های متمادی که جایگاه صدرنشینی را به خود اختصاص داده بودند به مکان دوم سقوط کنند.


تیم شهرداری زاهدان در هفته دهم لیگ باز هم توانست عنوان شگفتی ساز را به خود اختصاص دهد.


***برد میلی‌متری کاله در بندرعباس 


تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس در این هفته از مسابقات لیگ برتر مقابل تیم کاله آمل با نتیجه سه بر دو شکست خورد.


بندرعباسی‌ها در طول هفته‌های اخیر پس از آمدن ناصر شهنازی توانستند نتایج قابل قبولی کسب کنند و رقبای خود را برای رسیدن به برد اذیت کرده‌اند آن‌ها در هفته دهم لیگ در یک بازی خانگی مقابل کاله هم آملی‌ها را برای برد اذیت کردند.


شاگردان بهروز عطایی که درهفته نهم یک باخت سنگین خانگی سه بر صفر را مقابل میزانی‌ها تجربه کرده بودند. با انگیزه بالا و به منظور جبران مافات به بندرعباس رفتند. 


تیم والیبال کاله آمل توانست در هفته دهم مسابقات لیگ برتر در بازی پایاپای مقابل بندرعباس را سه بر 2 پیروز شود.

**** کاشان صدر جدول را پس گرفت

تیم والیبال باریج‌اسانس کاشان در دیدار هفته دهم مسابقات لیگ برتر مقابل نوین کشاورز سه بر یک پیروز شد. کاشانی‌ها سه امتیاز کامل این مسابقه را کسب کرده و جایگاه صدر جدول را از متین ورامین بازپس گرفتند. 


کاشانی‌ها در هفته دهم لیگ برتر در شرایطی به مصاف نماینده والیبال پایتخت رفتند که با کسب سه امتیاز کامل بازی فاصله خود را با صدرنشین 2 امتیازی کرد و شکست ورامینی‌ها در این هفته آنها را به هدفی که هفته‌ها دنبال آن بودند رساند.

*** باخت گنبدی‌ها در خانه


تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد در هفته دهم مسابقات لیگ برتر در سالن والیبال المپیک گنبد مقابل شهرداری تبریز با نتیجه سه بر یک شکست خورد. 


شاگردان "حسین معدنی" که در هفته قبل به خاطر خستگی مفرط مقابل نوین کشاورز در تهران نتیجه را واگذار کرده بود به نوعی در این هفته به منظور ماندن در کورس مدعیان محکوم به برد بودند و توانستند با انگیزه بالای خود در گنبد با شرایط خاصی که دارد میزبانشان را شکست داده و سه امتیاز کامل را کسب کنند.

*** شکست‌های دنباله‌دار راومی‌ها


تیم والیبال شهرداری ارومیه نوار باخت‌های خود را همچنان دنبال می‌کنند. آنها در هفته دهم مسابقات لیگ برتر مقابل تیم میزان در مشهد سه بر صفر شکست خوردند. 


این بازی که با استقبال تعداد کثیری از تماشاگران و هواداران مشهدی همراه بود، در ست‌های اول و دوم بسیار نزدیک و پایاپای پیش رفت اما در ست سوم ارومی‌ها به نوعی مغلوب جنگندگی و بازی فنی میزانی‌ها شدند و سه بر صفر نتیجه را به حریف خود واگذار کردند. 


جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور به شرح زیر است:
1- باریج‌اسانس کاشان
2- متین ورامین
3- میزان خراسان
4- پیکان
5- شهرداری تبریز
6- کاله آمل
7- بازرگانی جواهری گنبد
8- شهرداری ارومیه
9- نوین کشاورز
10- شهرداری زاهدان
11- آلومینیوم المهدی بندرعباس
12- سایپا

انتهاي پيام/
 

برچسب ها: والیبال ، ورامین ، پیکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار