تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان درهفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران مهمان مردمان خطه آذربایجان و باشگاه تراکتور سازی تبریز است.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، مودت، همبستگی و دوستی هواداران 2 باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و تراکتورسازی در سال های اخیر زبانزد بوده و همیشه هواداران این 2 قدرت فوتبال ایران از 2 خطه نام آور اصفهان و آذربایجان در خط مقدم اتحاد تیم های شهرستانی ایران بوده اند.

بسیاری از کارشناسان، سپاهان و تراکتورسازی را تیم های قطب شکن فوتبال ایران می دانند. تیم هایی که با وجود برخی از نامهربانی ها، با عزم والایشان بسیاری از ناممکن ها را ممکن کرده اند و اقتدار و عظمت و افتخار را به سایر شهرستان های میهن پرگهرمان انتقال داده اند.

در آستانه دیدار 2 تیم در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران، اطمینان داریم که هواداران تراکتور سازی بهترین میزبانی را از ما به عمل می آوردند و پاسخ مناسبی به میزبانی و مهمان نوازی طلایی دلان و سپاهانی ها در اصفهان می دهند.

فراموش نمی کنیم که در دیدار رفت 2 تیم توسط هواداران حاضر در ورزشگاه فولادشهر چه صحنه های زیبایی خلق شد.

 قبل از آغاز آن دیدار بیادماندنی در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان هواداران سپاهان و تراکتور سازی با شعارهای خود به تشویق یکدیگر و تیم های مقابل پرداختند. سپاهانی ها و تراکتوری ها در شعاری مشترک با یکدیگر بارها و بارها فریاد تراکتور- سپاهان 2 قهرمان ایران را سر دادند.

- در هنگام قرائت اسامی دو تیم، هواداران تراکتورسازی و سپاهان به تشویق بازیکنان تیم مقابل پرداختند که نکته ای منحصر به فرد و استثنایی بود.

-قبل از آغاز دیدار سپاهانی ها شعار تراکتور به اصفهان خوش آمدی را سر دادند که این شعار باعث شد بازیکنان تراکتور به نزد آنان روند و از احترام و خوش آمدگویی سپاهانی ها سپاسگزاری کنند و البته هواداران تراکتور سازی هم چندین با به تشویق بازیکنان طلایی پوش پرداختند.

-هواداران سپاهان بنر بزرگی را در دست گرفته بودند که در آن از تراکتور سازی و سپاهان به عنوان تیم های متحد و قطب شکن ایران نام برده بودند و بسیاری صحنه های فراموش شدنی دیگر....

صحنه هایی که سپاس و قدرشناسی مدیران، کادر فنی و بازیکنان تراکتور سازی تبریز و دست اندرکاران کانون هواداران این باشگاه را به همراه داشت.

اینک در آستانه دیدار 2 تیم بزرگ میهن مان در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر در انتظار آن هستیم که پس از  اصفهان، شعار معروف تراکتور- سپاهان دو قهرمان ایران این بار در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز طنین انداز شود و این بار فریاد اتحاد و مودت را از خطه بزرگ و غیور پرور آذربایجان و تبریز بشنویم.

زنده باد فولاد مبارکه سپاهان –پاینده باد تراکتور سازی تبریز

مرتضی رمضانی
مدیر رسانه ای باشگاه سپاهان
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار