روز گذشته کمیته استیناف دایی را از اتهام وارده تبرئه کرد و جریمه های وی را بخشید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،   روز گذشته کمیته استیناف دایی را از اتهام وارده تبرئه کرد و جریمه های وی را بخشید.

چندی پیش کمیته انضباطی  به علت اتهام تخلف ، دایی را به پرداخت 7 میلیون تومان جریمه و محرومیت دو جلسه ای محکوم کرده بود. این جریمه ها روز گذشته با اعلام کمیته استیناف  بخشیده شد.

همچنین کمیته استیناف ، اتهام تخلف دایی را محرز ندانست.

بنا براین گزارش و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال نظر به اینکه دفاعیات مذکور ( علی دایی ) به حکم مدارک ارائه شده موجه بوده و استنباط قضایی اعضای کمیته استیناف از اظهارات وی، موافق ادعای علی دایی و معطوف نبودن به باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان است.

بنا براین با عنایت به اینکه پرونده متشکله هم صرفا بنا به شکایت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، به جریان افتاده و با تذکر به اینکه رسیدگی به اتهامات اظهارات، خلاف واقع نسبت به داور مسابقه ملازم با رسیدگی به پرونده اتهامی داور مربوطه و اثبات بی گناهی و برائت وی از اتهامات نسبت داده شده دارد.

 در نتیجه به استناد ماده 29 آئین نامه انضباطی، کمیته استیناف ضمن نقض رای موضوع اعاده دادرسی و نیز رای موید به آن صادره از کمیته انضباطی، حکم برائت متقاضی اعاده دادرسی(علی دایی)را صادر و اعلام می کند.

حکم صادره قطعی است.
برچسب ها: دایی ، استیناف ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار