جلسه نشست ناظرین 1888 در منطقه 9 برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در این جلسه که با حضور غمخوار معاونت فنی و عمران منطقه 9 و اسماعیل زاده مسئول سامانه 1888 برگزار شد، به بحث و گفتگو پیرامون مباحث تخصصی خود پرداختند.
 
در این جلسه غمخوار، معاونت عمران تصریح کرد: منطقه 9 با دو ناحیه و هشت محله که در آن فرودگاه مهرآباد، پایگاه سوم شکاری، پادگان جی ، و دانشگاه هوایی واقع شده است در طول یک سال گذشته به منظور خدمت رسانی به مردم منطقه نسبت به انجام عملیات عمرانی در بخش‌های تعمیر و نگهداری بزرگراهی و شریانهای اصلی که شامل بزرگراه فتح ، آیت الله سعیدی، یادگار امام (ره) ، 45 متری زرند و خیابان آزادی به اندازه 110هزار و 979متر درزگیری شد و روکش اساسی و لکه‌گیری آسفالت با توناژ 10هزار و 328 تن صورت گرفت.
 
همچنین، تعمیر و نگهداری معابر شهری از جمله 30 هزار و 676 متر مربع پیاده‌روسازی ، 11 هزار و 899 متر طول جدول بندی و نهرسازی و 5 هزار و 36 تن لکه‌گیری و مرمت نوار حفاری و اصلاح و تعویض 410 عدد دریچه و ساخت 37 هزار و 289 کیلو گرم دریچه و پل فلزی اجرا شد   .
 
معاونت فنی و عمران منطقه 9 تصریح کرد: با استفاده ازماشین آلات برای تهیه مصالح ، استفاده از ماشین آلات مکانیزه مانند دستگاه تراش ، غلطک و سینیشر برای پخش آسفالت و با انجام عملیات لکه گیری آسفالت همراه با دیتیلینگ مناسب که شامل کاترزنی، غلطک زنی، زیرسازی مناسب و دوخت آسفالت جدید و قدیمی و همچنین استفاده از مصالح مرغوب در کلیه پروژه‌های عمرانی که شامل ابنیه، پیادروسازی، جمع آوری آب‌های سطحی، آسفالت و جدول، کیفیت هرچه بیشتر فعالیت‌های عمرانی در انجام و نگهداشت مدنظر است.
 
در ادامه جلسه اسماعیل زاده، مسئول سامانه 1818 منطقه  9 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: هر ساله در هر منطقه‌ای ناظرین برتر از سوی مرکز انتخاب می‌شوند که از 40 نفر آنها تقدیر می‌شود .
 
شایان ذکر است:  امتیازدهی به پیام‌ها منوط  به کیفیت آن است.
 
وی ادامه داد: براساس امتیاز بندی که از سوی مرکز صورت می‌گیرد، خدمات شهری کمتر از 3 امتیاز، تقدیر از کارکنان شهرداری 2 امتیاز، موضوعات فنی و عمران بین 3 تا 6 امتیاز، تخلفات پرسنلی بین 8 تا 15 امتیاز، انتقاد از پرسنل بین 3 تا 6 امتیاز، موضوعات اجتماعی و فرهنگی 3 تا 6 امتیاز و تخلفات شهرسازی بین 7 تا 14 امتیاز را به خود اختصاص داده است و این امتیازها نشان‌دهنده طبقه بندی موضوعات از دیدگاه مدیران شهری است .
 
اسماعیل زاده، در خصوص نحوه برقراری ارتباط با این سامانه تصریح کرد: شهروندان می‌توانند از طریق دریافت با پیشنهادات از طریق 1888 و پرتال سامانه به نشانی http//: 1888.tehran.ir و پست الکترونیکی 1888@tehran.ir  و پیام کوتاه 30001888 بانک ایده‌های شهروندان به نشانیwww.1888.tehrn.ir و صندوق پستی 1887.11155 با این سامانه ارتباط برقرار کنند .
 
پیامها از سوی ناظرین باید خصوصیات کلام نگر باشند  جنبه عمومی را مدنظر قرار دهند از نظر جغرافیایی نامحدود باشند تا حد امکان صحت و سقم آن سنجیده شوند و دربرگیرنده موضوعات اولویت دار محیط شهری باشد.
 
اسماعیل زاده، در خصوص شناخت شهروندان از خدمات شهری تأکید کرد و گفت: شهروندان فعالیت‌های شهرداری را بشناسند و با شناخت از فعالیتهای شهرداری به آنجا مراجعه کنند چرا که با شناخت آنان در خصوص موضوعات در کمترین زمان پاسخ‌های خود را دریافت نموده و هرچه سریعتر مشکلاتشان رفع می‌شود.
 
در خاتمه از افتخاری ناظر فعال، تجلیل شد.
انتهای پیام/  

برچسب ها: 1888 ، خدمت رسانی ، عمران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار