نويسنده آمريکايي تاکيد کرد آژانس امنيت ملي آمريکا نظير دستگاه هاي جاسوسي "کا گ ب" روسيه و اشتازي در آلمان شرقي سابق است .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني پرس تي وي ؛‌ "مارک گلن" در گفتگو با اين شبکه درباره جاسوسي گسترده آمريکا گفت :‌ آمريکا هم اکنون به نظامي تبديل شده است که دقيقا راه دستگاه هاي جاسوسي کا گ ب روسيه و اشتازي را پيش گرفته است.

تنها تفاوت آن دستگاه هاي اطلاعاتي با دستگاه هاي اطلاعاتي کنوني در آمريکا اين است که آنها به تجهيزات بسيار پيشرفته آژانس امنيت ملي آمريکا مجهز نبودند که بتوانند همه خطوط تلفن و ارتباطات مخابراتي مردم را در سراسر جهان کنترل کنند و به "اي ميل" هاي  تک تک انسان ها روي کره زمين دسترسي داشته باشند.

نویسنده در ادامه تاکید کرد :‌ به نظر من آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان که قرباني جاسوسي آمريکا شده است، به عنوان رهبر قوي ترين کشور اروپا مي بايست درباره حقايق برنامه جاسوسي آمريکا و اهداف آن را به مردم اطلاع مي داد.به نظر من مرکل از قبل مي دانسته چنين برنامه اي برقرار بوده و از او جاسوسي مي شده است. او مي بايست در جهت منافع  ملي مردم خود عمل مي کرد و به شدت با اين جاسوسي ها مقابله مي کرد.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار