نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس با اشاره به ویژگی‌های بودجه سال 93،گفت: برنامه ششم توسعه در حال نگارش است.

کمال علیپور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری با بیان اینکه دهه چهارم انقلاب دهه روحیه جهادی و فعالیت ایثارگرانه است، تصریح کرد: تحریم‌های ناجوانمردانه باعث شده است تا مدیران انقلاب اسلامی مانند دفاع مقدس فعالیت جهادی داشته باشند و هر چه برای مردم و نظام فعالیت کنیم کم است.

علیپور با تاکید بر اینکه تا ابد مدیون شهدا هستیم و انقلاب ما انقلابی فرهنگی و در خدمت مستضعفین بود، خاطر نشان کرد: از معترضان عدم توجه به توازن استان‌ها و شهرها در بودجه سال 93 هستیم که بر خلاف اصول برنامه پنج‌ ساله پنجم به توسعه متوازن توجه نشده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه ششم توسعه در حال نگارش است و تیم‌های نگارش و بررسی آن در حال چینش هستند، افزود: برای استفاده از حضور نخبگان در نگارش برنامه ششم توسعه در مازندران برنامه‌ریزی شود تا نظرات آنان در تیم‌های چینش مورد استفاده قرار گیرد.

رئیس کمیته راه و ترابری کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بودجه سال‌های گذشته استان مازندران 4.2 و تعلق بودجه سال 93 برابر با 3.1 بوده است،خاطر نشان کرد: بودجه سال گذشته بیش از 400 میلیارد تومان و بودجه پیش‌بینی شده امسال 240 میلیارد تومان است که مقدار تخصیصی آن هم مطرح است./س

انتهای پیام ///

برچسب ها: توسعه ، برنامه ، نگارش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.