شهردار کرج گفت: رفع دغدغه‌ها و مشکلات در کرج نیازمند تعامل و همدلی مسئولان است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، علی ترکاشوند ظهر امروز در   گردهمایی مدیران شهری کرج و کمالشهر اظهار داشت: مهمترین وظیفه مدیران در دستگاه‌های مختلف ارائه خدمات به روز به مردم است.

وی ادامه داد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که نیازهای مردم در مناطق مختلف برطرف شود و میزان خدمات‌رسانی در مناطق مختلف نیز به صورت یکسان باشد.

این مسئول با اشاره به احداث پل هوایی در کمالشهر اظهار داشت: در سال‌های گذشته 2 میلیارد تومان اعتبار دولتی نیز برای این پروژه در نظر گرفته شده است که مجموعه استانداری در تلاش است این بودجه را به استان بازگرداند.

وی احداث طرح‌های عمرانی را مهمترین اولویت شهرداری اعلام کرد و افزود: میزان خدمات در این کلانشهر باید متناسب با جمعیت آن شود.

در ادامه این نشست رئیس شورای شهر نیز طی سخنانی با تأکید بر این که در حریم شهر کرج با کمالشهر مسائل و مشکلات متعددی از جمله ساخت و سازهای غیرمجاز وجود دارد، افزود: مشکلات شهرک بهارستان از جمله این مشکلات است و باید با تعامل و همفکری مدیران این دو شهر برطرف شود.

محمود دادگو ادامه داد: تا کنون شورای شهر و شهرداری کرج هشت میلیارد و 500 میلیون تومان به منظور فاز صفر پل هوای تأمین اعتبار و هزینه کرده است.

رئیس شورای اسلامی کرج نیز خاطرنشان کرد: تصویب پل روگذر حصارک به کمالشهر یکی از مهمترین اقداماتی بود که از سوی اعضای شورا انجام شد.

دادگو اظهار داشت: پیگیری احداث پل ارتباطی کرج و کمالشهر از مطالبات به حق مردم است که باید به شدت پیگیری شود.

نماینده مردم کرج در مجلس نیز در این جلسه افزود: هم اکنون امکانات لازم برای ارائه مساعدت‌های لازم به شهرداری از سوی دولت وجود ندارد.

عزیز اکبریان ادامه داد: امیدواریم با مساعدت‌ها و اقدامات لازم کلنگ احداث پروژه پل حصارک به کمالشهر در دهه فجر امسال به زمین زده شود.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.