فرمانده نیروی هوایی ارتش در جریان بازدید از پایگاه سرلشکر خلبان شهید عباس دوران شیراز گفت: دفاع از مرزهای کشور وظیفه شرعی و عقلی هر فردی است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، امیر خلبان حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش در صدر هیئتی متشکل از حجت الاسلام و المسلمین صبری رییس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا و دیگر مسئولان این نیرو از پایگاه هفتم هوایی بازدید کرد.

وی با حضور در یگان‌های پروازی و عملیاتی پایگاه و دیدار با پرسنل پایگاه با اشاره به روحیه جهادی و ایثار بالای کارکنان نیروی هوایی ارتش گفت: ما به گفته حضرت امام (ره) از کشور خود دفاع می‌کنیم، دفاعی که شرعا و عقلا واجب است.

بنا بر این گزارش، حجت الاسلام صبری در ادامه با نقل قولی از پیامبر اسلام (ص) در مورد وظیفه نظامیان در دفاع از مرز و بوم کشور عنوان کرد: پیامبر فرمود «اگر سه شب از مرزهای اسلامی نگهبانی کنم، خوش‌تر دارم تا شب قدر را در یکی از دو مسجد مدینه یا بیت المقدس درک کنم.»

امیر شاه‌صفی و حجت الاسلام صبری سپس با ادای احترام به مقام شامخ شهدای نیروی هوایی ارتش در نشستی صمیمی با پرسنل پایگاه سرلشکر خلبان شهید عباس دوران شیراز و خانواده‌هایشان در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفت و دستور داد تا در اسرع وقت به مصایب و مشکلات پایگاه هفتم رسیدگی شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار