کارشناس فوتبال کشورمان گفت: باشگاه‌ها با بازیکن‌سازی خود بنای تیم ملی را می‌سازند و گرچه هاسه گاوا را نمی‌شناسم ولی هر وقت به کی‌روش اعتماد کرده‌ایم، متضرر نشده‌ایم.

اردشیر پورنعمت در خصوص حمایت از تیم ملی و باشگاه‌ها به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مهمترین مسئله در هر رشته‌ای مصالح ملی است و اگر به این موضوعات از زاویه‌ی ملی نگریسته شود تیم ملی از اولویت برخوردار است ولی قبول کنید اگر از زاویه باشگاه‌ نیز دیده شود باشگاه‌های ما حافظ مصالح ملی ما هستند. فراموش نکنید 4 سهمیه ما امسال در لیگ قهرمانان آسیا حضورشان ارزنده و برای کشورمان افتخار آفرین خواهد بود.

کارشناس و پیشکسوت فوتبال کشورمان با اشاره به اهمیت جام جهانی افزود: البته تیم ملی بسیار مهم بوده زیرا در جام جهانی که میدان بزرگی است حضور می‌یابد که می‌تواند از لحاظ اجتماعی، اقتصادی و فنی تأثیرگذار باشد ولی وجه تمایز این 2 یعنی هم باشگاه‌ها و هم تیم ملی به یک اندازه است.

پور‌نعمت تصریح کرد: قطعاً جام جهانی ویترین قوی‌تر و بزرگ‌تری است و انتخاب مصالح ملی بیشتر از مصالح باشگاهی است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص راه چاره‌‌ای برای حل این مشکل نیز گفت: شاید بعضی‌ها می‌گویند چرا این مشکل حل نمی‌شود؟! خوب معلوم است مربیان تیم ملی و باشگاه‌ها به جای اینکه با هم به ارائه برنامه و راه چاره بیاندیشند عملاً از طریق رسانه‌ها حرف می‌زنند که همین امر باعث می‌شود که بین مربیان هیچ‌گاه توافق حاصل نشود و این موضوع ممکن است به تیم یا مربی فشار وارد کند ولی قطعاً‌ هماهنگی بین‌ اعضای تیم ملی و مربیان باشگاه‌ها حاصل می‌شود تا این مشکلات از سر راه برداشته شود.

وی ادامه داد: قطعاً باشگاه‌ها معمار تیم ملی هستند و اگر تعامل و هماهنگی داشته باشند هم کارشان با ارزش‌تر است و هم موفقیت تیم ملی و باشگاه‌هایشان را شاهد خواهند بود که این مسئله با رایزنی، تعامل، هم‌اندیشی و هم‌فکری صورت می‌گیرد.

پورنعمت در خصوص هاسه گاوا گفت: من آریا هاسه گاوا ، بازیکن دورگه ایرانی - ژاپنی که قرار است به زودی در تیم ملی حضور پیدا کند را نمی‌شناسم و بازی‌هایش را ندیده‌ام ولی امیدوارم اگر می‌خواهد در تیم ملی حضور یابد به درخشش فوتبال ملی در جام جهانی کمک کند.

کارشناس فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: فراموش نکنید هر وقت به کی‌روش اعتماد کنیم سود برده‌ایم و ضرر نکرده‌ایم . انصافا وی نتایج بدی را کسب نکرده و من امیدوارم حضور این بازیکنان نویدبخش حضور مقتدرانه در جام جهانی باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار