رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل از برگزاری کلاس مربیگری فوتبال B آسیا در اردبیل با شرکت مربیان لیگهای کشور خبر داد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومي اداره كل ورزش و جوانان استان اردبيل، صمد نوتاش در آیین آغاز این کارگاه آموزشی با بیان اینکه دوره های مربیگری فوتبال آسیا کمتر در اردبیل برگزار می شود، اظهار داشت: در این دوره 21 نفر از مربیان از چهار استان اردبیل، آذربایجان غربی،شرقی و زنجان شرکت کرده اند.
وی با اشاره به برگزاری این دوره زیر نظر مستقیم کنفدراسیون فوتبال آسیا افزود: برگزاری مربیگری زیر نظر مستقیم AFC برگزار می شود که حاکی از تعامل و ارتباط هیئت فوتبال استان اردبیل با کنفدراسیون فوتبال آسیا است.
رئیس هیئت فوتبال استان تعداد مربیان اردبیلی شرکت کننده در این دوره را 11 نفر اعلام کرد و ابراز داشت: در این دوره بیش از نصف مربیان شرکت کنندگان از استان اردبیل حضور دارند که از وجود مربیان مقرب در استان خبر می دهد.
ايشان برگزاری دوره های مربیگری در سطوح مختلف را باعث رشد علمی مربیان دانست و اضافه کرد: شرکت این تعداد از اردبیل در دوره مربیگری B آسیا نشان از علاقه و استعداد مربیان اردبیلی است و چنین پتانسیلی مسئولان هیئت فوتبال را برای انجام وظایف خود بیش از پیش مصمم می کند.
نوتاش سطح این دوره را نسبت به دوره های مشابه در دیگر استانهای کشور بالا دانست و تصریح کرد: در این دوره مربیانی که تجربه های ارزشمندی در لیگهای مختلف کشوری دارند، شرکت کرده اند.
وی با بیان اینکه مدرس این دوره یکی از مدرسان برتر مربیگری فوتبال آسیا است، تصریح کرد: از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اردشیر پورنعمت یکی از مدرسان مطرح AFC به این دوره معرفی شده است که از سطح علمی و آموزشي بالا برخوردار بوده و مسلط به علم روز فوتبال دنیا است./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.