روایتی جدید از وضعیت اسفبار طراح پروژه اسب تراوای فتنه:

ابراهیم نبوی: به ایران می‌روم، بعد از 6 ماه زندان ، کارم را ادامه می‌دهم

ابراهیم نبوی، در ایام فتنه 88 برای ایجاد آشوب و ناامنی به همراه بهاء الله مهاجرانی وزیر ارشاد اصلاحات پروژه‌ای را طراحی کرده بودند که به علت شکستش در بین اپوزیسیون به "پروژه خر تراوا" مشهور شد.

به گزارش خبرنگار گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، چند هفته پیش بود که "ابراهیم نبوی" روزنامه‌نگار روزنامه‌های زنجیره‌ای در مصاحبه با BBC فارسی از اشتیاقش برای بازگشت به ایران گفت و عنوان کرد: من نمی‌خواهم ۳۰ سال اینجا بمانم و بپوسم. می‌خواهم به ایران بروم ۶ ماه به زندان بروم و بعد بیرون بیایم و کارم را انجام دهم.

نبوی در بخشی از اظهاراتش با اشاره به سخنان دکتر حسن روحانی مبنی بر تسهیل دولت و مجلس برای بازگشت ایرانیان خارج نشین به ایران گفت: اگر حکومت بخواهد کسی را اذیت کند می‌تواند این کار را کند ولی اگر که قرار بر این باشد که فرد در فضای بهتری رفتار کند یا اینکه ریسک کند. هیچکس به ایران نرفته 20 سال در زندان بماند. بالاخره چند وقت نگهش می‌دارند و آزادش می‌کنند. من نمی‌خواهم 30 سال اینجا بمانم و بپوسم می‌خواهم به ایران بروم 6 ماه به زندان بروم و بعد بیرون بیایم و کارم را انجام دهم.

به گزارش برخی از خبرگزاری‌ها، ابراهیم نبوی روزنامه‌نگار و طنزنویس که می‌خواهد در ماه نوامبر (یک ماه دیگر) پس از 10 سال زندگی در بلژیک به ایران بازگردد، می‌گوید: مقامات دولت جدید گفته‌اند که می‌خواهند اوضاع را ثبات ببخشند و اوضاع به طور کلی در مقایسه با دوره احمدی‌نژاد تغییر کرده است.

این نویسنده به اصطلاح طنز که بد اخلاقی در آثارش موج می‌زند در ایام فتنه 88 برای ایجاد آشوب در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به همراه مهاجرانی وزیر ارشاد دولت خاتمی پروژه‌ای را طراحی کرده بودند که به علت شکستش در بین اپوزیسیون به پروژه خر تراوا مشهور شد.

این روزها ابراهیم نبوی در فیس‌بوک  از وضعیت و مشکلاتش در غرب برای دوستانش روایت‌هایی دارد که خواندش می‌تواند هدف اصلی و شخصیت وی را عریان‌تر از همیشه به نمایش بگذارد.



 ابراهیم نبوی که زمانی نه چندان دور به سمبل مبارزات مدنی در میان برخی از اصلاح‌طلبان افراطی شناخته می شد، از طرفی وا نمود می‌کند بدلیل بدهی‌هایی که دارد مأمورین شرکت‌های اروپایی در حال جمع آوری و مصادره اموالش هستند و می‌نویسد : " مامورهای شرکت‌های شرخر بلژیکی اومدن خونه مون برای بدهی به بیمارستان 1700 یورویی دارن 1000 تا دی وی دی و همه کتابخونه هام رو می برن. بیا که حراج شد، مزدور آمریکایی ام...."



از سوی دیگر این کپسول انواع و اقسام مرض‌های اخلاقی در پستی خصوصی از لاابالی گری‌هایش در مراسم عیاشی با همقطاران جنبش زرد شده به اصطلاح سبز و رقاصی و شراب‌خواری افراطی‌اش اینچنین با افتخار یاد می‌کند:



این مستندات و مشاهدات که این روزها گریبانگیر افراد این جریان را بیشتر از پیش گرفته ، بیانگر وضعیت اسف‌باری است که قانون‌شکنان با با ندانم‌کاری و حماقت خود بوجود آورده‌اند.

از قدیم بزرگان و عبرت گیران در خصوص این افراد اینچنین می‌گویند:"خود کرده را تدبیر نیست"!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۰۷ ۲۷ آذر ۱۳۹۲
فقط ایران تو رو کم داره. اگه ما گذاشتیم بیا... .
ما فتنه 88 را فراموش نمی کنیم.
آخرین اخبار