مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه 12، از استقرار غرفه‌های بازیافت در محلات این منطقه خبر داد.

علیرضا محمدنژاد، در گفتگو خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: اجرای طرح استقرار غرفه‌های بازیافت در محلات 13گانه منطقه 12 در دستور کار اداره بازیافت شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: ‌این طرح به منظور ارتقای سطح و آشنایی شهروندان با فرهنگ تفکیک مواد بازیافتی از مبدأ و پسماندهای خشک و تر در دست اجراست.
 
محمدنژاد، با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: در این طرح کارشناسان اداره بازیافت با حضور درغرفه‌های بازیافت با بیان موضوع‌های آموزنده پیرامون بازیافت شهروندان را آموزش خواهند داد.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: پخش تیزرهای تلویزیونی در غرفه‌های بازیافت محلات 13گنه منطقه 12،‌ آموزش چهره به چهره بازیافت به شهروندان در غرفه‌های بازیافت، توزیع اقلام آموزشی، بروشور، سی‌دی و پکیج‌های آموزشی بازیافت، توزیع کیسه‌های بازیافت از اقدامات اجرایی این طرح است.
محمدنژاد،در پایان با اشاره به اقدامات دیگر اداره بازیافت شهرداری منطقه 12 افزود: توزیع مخازن ویژه پسماندهای خشک از جمله مخازن 69 و 120 لیتری، کارتن پلات در محلات منطقه 12، احداث ایستگاه بازیافت در خیابان ری- زیرپل ری، جمع‌آوری گونی‌به دوش‌ها، موتور سه چرخ‌ها و گاری‌های بازیافت در محلات منطقه از اقدامات دیگر اداره بازیافت شهرداری منطقه 12 است.

انتهای پیام/
برچسب ها: غرفه ، فرهنگ ، بازیافت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار