تيم اعزامي هيئت تکواندو قم به مسابقات تکواندو قهرماني رده سني نوجوانان دختر کشور با کسب رتبه هجدهم به کار خود پايان داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران قم، بر اساس برنامه ريزي انجام شده توسط فدراسيون تکواندو کشورمان هجدهمين دوره رقابتهاي قهرماني کشور نوجوانان دختر، در رده کمربند قرمز به بالا به مدت 2 روز در خانه تکواندو برگزار شد و در اين دوره از رقابت ها 255 تکواندوکار با يکديگر پيکار کردند.

در پايان اين مسابقات تيم هيئت تکواندو تهران با 4 طلا، يک نقره و يک برنز و 75 امتياز به مقام قهرماني رسيد، تيم هيئت تکواندو البرز با 3 طلا، دو نقره و دو برنز و 70 امتياز دوم شد و تيم هيئت تکواندو گيلان با يک طلا و دو نقره و يک برنز و 49 امتياز بر سکوي سوم ايستاد.

همچنين در اين رده بندي مازندران با يک طلا و 3 برنز و 44 امتياز، قزوين با يک نقره و 2 برتز و 35 امتياز، توابع تهران با 2 نقره و 32 امتياز، اصفهان با يک نقره و 3 برنز و 31 امتياز، آذربايجان شرقي با 3 برتز و 27 امتياز، خراسان رضوي با يک طلا و 23 امتياز و کردستان با يک نقره و 21 امتياز به ترتيب رده هاي چهارم تا دهم را از آن خود کردند.

در نهايت اينکه تيم هاي کرمانشاه، همدان، آذربايجان غربي، مرکزي، خوزستان، سمنان، اردبيل، قم، کرمان، گلستان، يزد، خراسان شمالي، لرستان، زنجان، کهگيلويه و بويراحمد،‌هرمزگان، ايلام، بوشهر و فارس به ترتيب در رده هاي يازدهم تا بيست و نهم را به دست آوردند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.