مروری بر مهمترين اخبار "بین الملل"سه شنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "بین الملل" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: اعمال تحريم‌هاي بيشتر عليه ايران مانند گردبادي است که ‌می‌تواند توافقنامه هسته‌اي با ايران را از بين ببرد ، جدول نرخ برابري ارزهاي جهان امروز سه شنبه بیست و ششم آذرماه ارزهاي جهان ، تظاهرات گسترده دانشجویان مصری در حمایت از مرسی و... است

مهمترین عناوین خبری گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است: 

اعمال تحريم‌هاي بيشتر عليه ايران مانند گردبادي است که ‌می‌تواند توافقنامه هسته‌اي با ايران را از بين ببرد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/9/26/1846230_103.jpg

روزنامه وال استريت ژورنال نوشت نه تنها وزراي امور خارجه اتحاديه اروپا اعلام کرده اند براي کاهش تحريم ها عليه ايران آماده نيستند بلکه آمريکا و انگليس قول داده اند که اعمال تحريم ها عليه ايران کاهش نيابد و این‌ها اقداماتی نابجاست.

در صورت خروج ایران از مذاکرات هسته‌ای تحریم‌های بیشتری در سنای آمریکا تصویب می‌شود

 فرانسوا اولاند، رئیس‌جمهور فرانسه در کاخ الیزه و در گفتگو با خبرنگاران مدعی شد که سنای آمریکا درصورت خارج شدن ایران از مذاکرات هسته‌ای تحریم‌های بیشتری را علیه این کشور تصویب خواهد کرد.

انفجار بعلبک هیچ کشته و زخمی‌ای نداشته است

 حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای ضمن تایید وقوع یک انفجار در شمال شهر بعلبک تاکید کرد که این انفجار هیچ کشته و یا زخمی نداشته است.

جدول نرخ برابري ارزهاي جهان امروز سه شنبه بیست و ششم آذرماه ارزهاي جهان
در حالي نوسان كرد كه يورو و پوند صعود کرد و دلار استراليا 20 درصد ارزشش را از دست داد.

تظاهرات گسترده دانشجویان مصری در حمایت از مرسی

 ده‌ها تن از دانشجویان دختر هوادار اخوان‌‌المسلمین صبح امروز با برگزاری تظاهرات در مقابل دانشگاه الازهر در اعتراض به بازداشت مرسی و قانون اساسی جدید مصر، ساختمان دانشکده‌های مهندسی دختران این دانشگاه و دانشکده پژوهش‌های علوم‌ انساسی را بستند.

هلاکت تروریست انتحاری در میان زوار اربعين حسيني

 نيروهاي عراقي يک تروريست انفجاري‌که قصد داشت خود را در ميان زوار اربعين حسيني منفجر کند، در جنوب بغداد به هلاکت رساندند.

هاآرتص: ناتوانی ارتش اسرائیل برای واکنش به تیراندازی در مرز لبنان

 روزنامه صهیونیستی هاآرتص تاکید کرد که ارتش عبری از بروز واکنش در قبال تیراندازی منجر به کشته شدن یکی از نظامیان در حال خدمت دایم خود در نیروی دریایی ناتوان است.

"رابرت فورد" میانجی تروریست‌های سوریه مي‌شود
سفير سابق آمريکا در دمشق با نمايندگان گروه «جبهه اسلامي» ديدار مي‌کند و از انها خواهد خواست تجهيزات آمريکايي را که از انبارهاي ستاد ارتش آزاد در منطقه باب الهوي غارت کردند، بازگردانند

فراخوان مخالفان دولت اوکراین برای اعتراضات خیابانی

 رهبران مخالفان دولت اوکراین، برای شرکت در اعتراضات روز سه شنبه فراخوان دادند.

هراس ریاض از موضع پیچیده قطر در لبنان
 به نظر می‌رسد که کشورهای عرب حوزه خلیج فارس تنها در صدور بیانیه با هم هستند و در عمل هر یک راه خود را می‌رود که این مساله را می‌توان در رفتارهای متفاوت این کشورها در قبال تحولات منطقه به خوبی مشاهده کرد.

نمايندگان معترض زن مجلس ترکيه شال‌هاي قرمز به گردنشان بستند
 گروهي از نمايندگان زن مجلس ترکيه در نشست ديروز مجلس اين کشور به فحاشي و درگيري نمايندگان مرد در مجلس اين کشور اعتراض کردند.

وائل حلقی : جنایت عدرا با حمایت عربستان و ترکیه صورت گرفته است

 نخست وزير سوريه تأکيد کرد قتل عام‌هايي که گروه هاي تروريستي عليه سوري‌ها مرتکب مي‌شوند به ويژه اقدامات اخير تروريستي آنها در شهرک مسکوني کارگري عدرا در ريف دمشق با چراغ سبز عربستان ، ترکيه و برخي ديگر از کشورهاست.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار