در آستانه مسابقات بین المللی بدمینتون ترکیه؛

مهاجر: شناختی از حریفان ملی پوشان نداریم

دبیر فدراسیون بدمینتون گفت: ملی پوشان در مسابقات بین المللی ترکیه شناخت کاملی از حریفان خود ندارد.

ابوالفضل مهاجر بختیاری، رئیس فدراسیون بدمینتون، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: ملی پوشان با توجه به رنکینگ خود ابتدا در دور مقدماتی به مصاف حریفان می روند،در این دور حریفان یا  لحاظ رنکینگ پایین تر ز ملی پوشان  هستند با هم سطح با آنان.

وی در ادامه افزود: این مسابقات از 28 آذر تا  اول دی ماه به میزبانی استانبول برگزار می شود و ملی پوشان  صبح فردا به این رقابت اعزام می شوند.

 مهاجر  یادآور شد: این مسابقات با جایزه 5 هزار دلاری و با حضور کشورهای اروپایی  برگزار می شود، تیم ملی ایران سال گذشته در این رقابت ها شرکت نکرد اما این دوره از مسابقات نخستین حضور ما نیست و  سال های گذشته بدمینتون با زدن ایرانی به این مسابقات که به استانبول و آنتالیا برگزار می شد، اعزام می شدند.

دبیر فدراسیون بدمینتون تصریح کرد: با توجه به برگزاری مسابقات رنکینگ کشوری، لیگ برتر و اردوهای آمادگی، ملی پوشان در شرایط خوبی به  سر می برند.

 مهاجر در پایان اظهار داشت: مسابقات بین  المللی بدمینتون دهه فجر نیز از 24 تا 27 بهمن ماه جاری به میزبانی تهران  برگزار می شود، حضور ملی پوشان در مسابقات ترکیه نیز برای آمادگی بیشتر ورزشکاران در رقابت های فجر است.

شایان ذکر است: سالار بیات ، سروش اسکندری، علی شاه حسینی و محمدرضا خانجانی، سحر زمانیان، نگین امیری پور، ثریا آقایی و ساناز دلاوری ملی پوشان حاضر در این  رقابت ها هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مسابقات ، ترکیه ، حریفان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار