سرپرست اعزامی تیم ملی بدمینتون جوانان کشورمان به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در مالزی گفت: بدمینتون بازان اعزامی به این رقابت ها صبح و بعدازظهر امروز و صبح فردا تمرینات سبکی در دستور کار خود دارند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، ابوالفضل مهاجر بختیاری، اظهار داشت: تمرینات امروز و فردا به منظور تطبیق شرایط آب و هوایی است تا بازیکنان بتوانند خود را با آب و هوای مالزی عادت دهند.

دبیر فدراسیون بدمینتون کشورمان در ادامه اظهار داشت: صبح امروز (سه شنبه) به وقت مالزی جلسه هماهنگی برگزار خواهد شد و رقابت های قهرمانی جوانان آسیا از بعدازظهر فردا(چهارشنبه) آغاز می شود.

مهاجر گفت: تمامی تلاشهای تیم اعزامی کسب نتایج مطلوب و قابل قبول در این رقابت ها است و بازیکنان بدمینتون جوانان و امید کشورمان با تمامی توان در این رقابت ها برابر حریفان قدرتمند آسیایی به میدان خواهند رفت.

سرپرست اعزامی تیم ملی بدمینتون جوانان کشورمان در پایان اظهار امیدواری کرد که با کسب نتایج مورد قبول به کشور بازگردند.

مسابقات بدمینتون قهرمانی جوانان آسیا (زیر19 سال) با شرکت بیش از 250 بازیکن از 20 کشور آسیایی در روزهای 19 تا 23 تیرماه جاری در شهر کوتاکینابالو،ساباح مالزی برگزار می شود.

تیم بدمینتون اعزامی کشورمان متشکل از مهران شهبازی و علیرضا فغفوری در بخش پسران و ثریا آقایی و یسری بیگی در بخش دختران می باشند.

این تیم را مرتضی ولی دروی و فریبا جلالیان به عنوان مربیان پسران و دختران و ابوالفضل مهاجر به عنوان سرپرست همراهی می کنند.

برچسب ها: بدمینتون ، مالزی ، مهاجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار