با کاهش پنج ساله بودجه خدمات عمومی در انگلیس تقریبا نیم میلیون شهروند نیازمند، از این خدمات محروم مانده‌اند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از گاردین، در پی کاهش بودجه خدمات عمومی در انگلیس تعداد سالمندان و معلولانی که از خدمات و مراقبت‌های اجتماعی برخوردارند، تقریبا نیم میلیون نفر کاهش داشته است.

این گزارش در حالی منتشر می‌شود که اعضای پارلمان انگلیس در مورد لایحه‌ای با هدف اصلاح کلی نظام مراقبت‌های اجتماعی در انگلیس رای‌گیری می‌کنند، اما این تهدید وجود دارد که با تصویب این لایحه، شرایط لازم برای برخورداری از حمایت دولتی بیش از پیش سخت‌تر شود.

موسسات خیریه و تشکل‌های مراقبت‌های عمومی از وزرای دولت خواسته‌اند به سیاه چاله‌ای بپردازند که در بودجه مراقبت‌های اجتماعی ایجاد شده و این نظام را با دو میلیارد و 800 میلیون پوند کسری بودجه سالانه مواجه ساخته است.

گزارش جدید نشان می‌دهد از حدود سال 2007 که بحران مالی جهانی آغاز شد و دولت‌ها در واکنش به آن مبادرت به اتخاذ برنامه‌های ریاضتی کردند،‌ تعداد افراد مسن‌تر یا معلولان و بیماران روانی در انگلیس که مراقبت‌های درمانی و حمایت‌های اجتماعی با بودجه دولتی دریافت کرده‌اند، حدود 480 هزار نفر کاهش داشته است.

در این میان، افرادی که به اختلالات روانی دچار هستند بیشترین لطمه را دیده‌اند. طبق محاسبات محققان، طی پنج سال کاهش بودجه خدمات عمومی، تعداد بیماران روانی که از این نوع خدمات برخوردار بوده‌اند، تقریبا نصف شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: کاهش ، بودجه ، خدمات ، انگلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار