بدنبال کسری بودجه/

چشم انداز تیره و تار اقتصادی پیش روی کشور انگلیس

در حالی که دولت انگلیس به روند افزایش هزینه‌هایش با وجود اجرای سیاست ریاضت اقتصادی ادامه می‌دهد، وضع بودجه عمومی این کشور در ماه گذشته بیش از حد انتظار بدتر شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز، اداره آمار ملی انگلیس اعلام کرد دولت در ماه ژوییه سال جاری برای کمبود بودجه خود مجبور شد 62 میلیون پوند از بازار مالی قرض کند.

بر اساس این گزارش، کاهش بودجه عمومی انگلیس درماه ژوییه خبر ناخوشایندی برای اقتصاد انگلیس است، زیرا این ماه سررسید وصول درآمدهای مالیاتی است و معمولا انگلیس در این ماه با مازاد بودجه مواجه می شود اما سال جاری برخلاف سال‌های گذشته کاهش بودجه داشته است.

دولت دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس، برای کاهش کسری بودجه این کشور سیاست ریاضت اقتصادی به اجرا گذاشته است اما با توجه به اوضاع اقتصادی این کشور بسیار دور از انتظار است که که این دولت بتواند به اهداف اقتصادی و مالی مورد نظر خود در این خصوص برسد.

رشد اقتصادی معمولا زمانی صورت می‌گیرد که وضع بودجه عمومی کشور بهبود یابد اما آمار و ارقام اقتصادی نشان می‌دهد وضع بودجه انگلیس اکنون در حال بدتر شدن است؛ به همین علت چشم انداز از سرگیری رشد اقتصادی انگلیس نیز تیره و تار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اقتصادی ، انگلیس ، بوجه ، کاهش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار