رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی جلفا از تصویب چهار رشته جدید در این واحد خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، برقی افزود: رشته مدیریت ثبت اسناد و املاک همچنین رشته انرژی معماری دو رشته تصویب شده در مقطع کارشناسی ارشد و رشته‌های فقه و حقوق اسلامی ‌در کنار رشته تاسیسات از جمله رشته‌هایی است که به ترتیب در مقطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته به تصویب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده است.

وی افزود: با تصویب کارشناسی ارشد انرژی معماری و مدیریت ثبت اسناد و املاک، تعداد رشته‌های کارشناسی ارشد این واحد دانشگاهی به شش رشته رسید که از این تعداد سه رشته در گروه معماری با گرایش‌های مختلف است.

رئیس واحد بین‌المللی جلفا گفت: رشته‌های تازه تصویب شده این واحد دانشگاهی در دفترچه آزمون کارشناسی ارشد سال تحصیلی 94-93 دانشگاه آزاد اسلامی درج خواهد شد و متقاضیان می‌توانند با انتخاب و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد این رشته‌ها به ادامه تحصیل در این واحد دانشگاهی مشغول شوند.

برقی خاطرنشان کرد: با تصویب رشته‌های جدید، تعداد رشته‌های این واحد دانشگاهی به 54 رشته در مقاطع کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی افزایش یافت.

وی در ادامه از تغییر رویکرد این واحد به توسعه تحصیلات تکمیلی خبر داده و افزود: در این راستا پرونده رشته‌های کارشناسی ارشد مکانیک کاربردی، معماری منظر، حقوق ثبت اسناد و املاک، حسابرسی و بیوشیمی برای تصویب نهایی به وزارت علوم تحقیقات و فناوری ارسال شده است.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی جلفا از سال 1384 فعالیت آموزشی خود را در منطقه آزاد ارس آغاز کرده و در حال حاضر بیش از 3 هزار دانشجو در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد دارد/س

برچسب ها: تصویب ، رشته ، جدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.