شکری گفت: در باشگاه پرسپولیس اعتقاد داشتیم فقط 5 درصد مالیات تکلیفی قطبی برعهده ما است که البته همان هم پرداخت نشد وقتی قطبی رفت، باید درباره وضعیتش به اداره مالیات گزارش می‌داد که این‌کار را نکرد.

 مصطفی شکری در گفتگو با   افزود: پروژه مالیاتی افشین قطبی به دلیل عدم اقدامات به موقع به پرونده پیچیده‌ای بدل شده است اما راهکارها و مراجع لازم برای حل این مشکل وجود دارد ولی منوط به آن که خواست و پیگیری لازم وجود داشته باشد.  
 
وی ادامه داد: مساله اصلی این است که اداره مالیات هر فرد را به طور مستقل مسئول امور مالیاتی خود و به اصطلاح مودی می‌داند حتی اگر در قرارداد آمده باشد که کارفرما مالیات را تقبل می‌کند باز هم اداره مالیات خود را مویدی و مسئول می‌داند.  
 
براین اساس افشین قطبی در ارتباط با مشکل پیش آمده بی‌تقصیر نیست و اگر هم از قوانین اطلاع نداشته است از او رفع مسئولیت نمی‌شود، هر چند که نماینده حقوقی باید برنامه‌هایش هم می‌توانست نکات را به وی یادآور شود تا به عنوان مثال در موعد مقرر نسبت به ارسال اظهارنامه مالیاتی و اعلام این که فقط بخشی از قرارداد را گرفته است، اقدام می‌کرد اگر این اتفاق همان زمان روی می‌داد شرایط می‌توانست به شکل دیگری رقم بخورد.
برچسب ها: تیم ، لیگ ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار