شكري: كميته استيناف بايد براساس آئين نامه‌ جديد راي صادر مي‌كرد

مشاور حقوقي باشگاه پرسپوليس در مورد حكم كميته‌ استيناف مبني بر كسر یک امتياز از این تیم گفت: بعيد مي‌دانم اين حكم به باشگاه ابلاغ شده باشد.

مصطفي شكري به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: به هرحال اگر آيين نامه جديد انضباطي در مجمع قبلي به تصويب رسيده باشد مسئولان كميته استيناف بايد اين اصلاح را در راي صادره مد نظر قرار مي‌دادند.

مشاور حقوقي باشگاه پرسپوليس ادامه داد: مسئولان به طور عمدي ابهامي در تصويب آيين نامه ايجاد كردند تا بر اساس راي قبلي كسر امتياز پيش بيني شده بود اما با اصلاح آيين نامه ديگر حكم كسر امتياز حذف شده است.به هرحال كميته استيناف بر اساس آئين نامه قبلي كسر امتياز را تاييد كرده است.

شكري بيان داشت: به نظرم سناريوي كسر امتياز براي ايجاد توازن بين تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس بوده است تا كفه‌ ترازو بين اين 2 تيم يكسان شود.

وي در پايان در خصوص پرونده ژوزه خاطر نشان كرد:مسئولان فيفا طي نامه‌اي به ژوزه اعلام كردند كه باشگاه پرسپوليس از وي شكايت دارد و تا سيزدهم نوامبر اين مربي فرصت دارد دفاعيات خود را به فيفا ارائه دهد.اگر ژوزه در مهلت قانوني اين كار را انجام ندهد فيفا بر اساس مستندات ارائه شده راي خواهد داد.

انتهای پیام/مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار