نشست فصل پاییز مدیریت بحران منطقه 9 برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، به منظور بررسی واقع‌بینانه و دقیق مشکلات امور بحران محلات نشست ویژه ستاد مدیریت بحران متشکل از، کارشناسان ستاد مدیریت بحران به اتفاق شورایاری‌ها و اعضای نیروی دوام محلات هشتگانه برگزار شد.
 
عباس خسروی، جانشین مدیریت ستاد بحران منطقه ، با بیان اینکه برنامه‌یزی درست و پایدار بر پایه نظرات و آرای مردم به رفع مشکلات به‌طور اساسی منجر می‌شود اعلام کرد: در این نشست نیروهای آموزش‌دیده دوام که خود در محلات ساکن هستند توانستند در یک مشارکت موثر به‌طور جزیی و ریز مشکلات را به‌طور واقع بینانه مطرح نمایند.
 
وی در ادامه تأکید کرد: تعاملات سازنده نیروهای دوام و شورایاری‌ها، موجب شناخت کامل نیروهای مردمی از مشکلات محله با توجه به قدمت سکونت و عمق مراودات همسایگان در کنار شیوه‌های مردم‌داری از سوی شورایاری‌ها ذکر کرد.
 
خسروی، در ادامه با اشاره به مزیت تشکیل ستاد مدیریت بحران محلات در بافت محلی و ارائه نقشه نقاط آسیب‌پذیر در خصوص بحران و ایمنی افزود: فهرست تمام مشکلات نسخه‌برداری‌ شده و در بازآموزی‌های مجدد نیروهای جهت ظرفیت افزایی نیروهای دوام جهت اثربخشی بکارگرفته خواهد شد.
 
وی تصریح کرد: با توجه به ارائه ریز مشکلات ریز ایمنی محلات و برنامه‌ریزی هستند مشکلات ایمنی و مدیریت بحران محلات سطح محدوده منطقه بطور قطعی کاهش خواهد یافت و نگرانی‌های شهروندان بطور گسترده‌تر مرتفع خواهد شد.
در این نشست خسروی، اعلام کرد: نشست فصلی مدیریت بحران محله در بین تقسیم‌بندی‌های سه‌گانه شامل نشست منطقه، ناحیه و محلات، در تعیین استراتژی مدیریت بحران به طور عملیاتی کارآمدتر و پایدارتر است.
وی در پایان این نشست مردمی اظهار داشت: حضور و آماده‌باش تعداد 1144 نفر نیروهای مردمی دوام در قالب 340 گروه با ظرفیت 68هزار و 640 نفر ساعت آموزش حرفه‌ای به معنای پاسداران متعهد و مومنی هستند که همواره در هر زمان و هر کوچه باری ایمنی و زندگی سالم شهروندان، داوطلب خدمات اجتماعی به عموم شهروندان هستند.

انتهای پیام/
برچسب ها: نشست ، مدیریت ، بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار