سرمربي سابق تيم ملي تكواندو گفت: همين آقايان باعث خراب كردن سابقه مربيگري بيژ مقانلو شدند.

مرتضي كريمي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران پس از نتايج ضعيف تيم ملي تكواندو در رقابت هاي انتخابي المپيك عنوان كرد: به فدراسيون پيشنهاد دادم تا در رقابت هاي انتخابي المپيك در منچستر در كنار ملي پوشان باشم و بعد از آن خودم استعفا مي دهم و مي روم اما مسئولان قبول نكردند!

وي افزود: براي مسابقات انتخابي از سه ماه قبل اردوي تيم ملي برپا شده بود و بر مبناي ويژگي هاي حريفان و رنكينگ آنها تمرين مي كرديم و براي تهيه فيلم مسابقات آنها هم اقدام كرده بوديم اما نگذاشتند كه ادامه دهيم.

وي يادآور شد: براي مسابقات"كامبت گيمز" تمرينات را براسا شيوه جديد مبارزات تنظيم كرديم و هر بازيكن مي دانست كه برنامه اش چيست به همين دليل با اقتدار كره اي ها را برديم و قهرمان شديم. كره اي ها هم در رقابت هاي جام جهاني ساحل عاج كه ما غايب بوديم قهرمان شدند.

وي با اشاره به تفكرات فني مقانلو گفت: من روحيه جنگندگي دارم و دوست دارم بازيكنانم در مسابقات هجومي بازي كنند و پرامتياز برنده شوند در حاليكه مقانلو سرمربي جديد تيم ملي بازي بسته و به اصطلاح خراب كردن تاكتيك حريف را مدنظر دارد كه به همين علت با زمان كمي كه براي مسابقات منچستر در اختيار داشت نتوانست آنطور كه بايد اين تفكرات را به بازكنان القا كند.

كريمي با بيان اينكه تكواندوكاران در راند سوم مسابقات با افت بدني مواجه بودند، افزود: تكواندوكاران وقتي يك امتياز عقب بودند با چند دقيقه زمان باقي مانده هم نمي توانستند آن را جبران كنند و اين موضوع واقعا ناراحت كننده بود. در واقع دوگانگي در تمرينات باعث ناكامي ملي پوشان شد.

وي تصريح كرد: آقايان نخواستند من با سه عنوان مثل مهماندوست شوم به همين دليل من را كنار گذاشتند و اين اتفاقات افتاد! در واقع بازيكنان و مقانلو مقصر نيستند و چون آنها تنها 20 روز براي آماده سازي فرصت داشتند. آنها مي خواستند من كه حامي هادي ساعي در انتخابات فدراسيون هستم نباشم و زود دست به تغييرات در كادر فني تيم ملي زدند در حاليكه اگر من بعد از منچستر مي رفتم، مقانلو چند ماه براي مسابقات آينده انتخابي فرصت داشت.

وي افزود: به مقانلو گفتم اشتباه نكن اما او اعلام كرد كه بازيكنان آمائه اند. در واقع مسئولان پرونده خوب مقانلو را در اين سال ها با اين كار خراب كردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، کریمی ، مقانلو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار