نيروهاي دولتي سوريه به پيشروي و محاصره مناطق مختلف در اين کشور ادامه مي دهند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛  مازن سلمو خبرنگار العالم در دمشق گفت: هنوز شهر عدرا در ريف دمشق مهمترين عرصه درگيري نيروهاي دولتي سوريه با تروريستها است. ارتش سوريه اين شهر را محاصره کرده است و از رسيدن تدارکات براي آنها جلوگيري مي کند. اين در حالي است که غير نظاميان سوري در شرايط بسيار سخت انساني قرار دارند. نيروهاي دولتي سوريه مي گويند با توجه به اطلاعات دقيقي که وجود دارد توانسته اند به ساختمان هايي که شورشيان مسلح از آنها به عنوان سنگر استفاده مي کنند حمله کنند.

توپخانه ارتش سوريه نيز مراکز تجمع تروريستها را در غرب مخزن آب شهر عدرا هدف قرار داد که بر اثر آن دهها تن از اعضاي گروه جبهة النصرة و گروه جيش الاسلام به هلاکت رسيدند.

منابع نظامي مي گويند گروههاي مسلح مشغول حفر تونل در نزديکي الدوما هستند. اين گروه ها در عدرا از يکصد هزار سکنه اين شهر به عنوان سپر انساني استفاده مي کنند. بر اساس اطلاعات موجود تعداد تروريستهايي که در اين منطقه حضور دارند حدود سه هزار نفر است. نيروهاي دولتي سوريه مي گويند عليرغم حضور در مناطق مختلف، عدرا در محاصره کامل قرار دارد و تاخيري در آزادسازي شهروندان اين منطقه صورت نخواهد گرفت.

در شهر حلب نيز نيروهاي ارتش سوريه تجمعات گروههاي مسلح را در نزديک ميدان الحيدريه هدف قرار داده اند. درگيري در اطراف زندان مرکزي حلب موجب کشته شدن دهها تروريست شده است.
در ديرالزور نيز درگيريها ادامه دارد و محله هاي الرشيديه و فرودگاه قديمي و بوسرعي تحت کنترل نيروهاي دولتي قرار گرفته است.

نيروهاي ارتش سوريه مناطقي از حومه ديرالزور را هدف قرار داده اند و چندين تروريست در اين مناطق کشته يا زخمي شده اند.

انتهاي پيام /
برچسب ها: محاصره ، تروریست ، سوریه ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار