عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دیدار هیئت پارلمانی اروپایی با عناصر فتنه 88 نشان‌دهنده آن است که به هیچ وجه نمی‌توان به کسانی که روحیه استکباری دارند اطمینان کرد، چرا که این‌ها به ایران آمدند تا شنونده و گوینده مسائل مختلف باشند.

"اسماعیل کوثری" نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با انتقاد از دیدار هیئت پارلمانی اروپا با فعالان فتنه 88 "جعفر پناهی" و " نسرین ستوده"، اظهار داشت: دعوت از هیئت پارلمانی اروپایی با هماهنگی مجلس شورای اسلامی بوده است، اما باید گفت تخلفی در این خصوص صورت گرفته و این هیئت پارلمانی با برخی از عناصر فتنه دیدار داشته‌اند که در دستور کار برنامه‌های این هیئت نبوده است.
 
وی افزود: قرار نبوده این هیئت با مجرمانی همچون "نسرین ستوده" و "جعفرپناهی" فعالان فتنه، دیدار داشته لذا دستگاه‌های مربوطه باید این موضوع را بررسی کنند تا چنین اقدامی مجددا صورت نگیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: دیدار هیئت پارلمانی اروپایی با عناصر فتنه 88 نشان‌دهنده آن است که به هیچ وجه نمی‌توان به کسانی که روحیه استکباری دارند اطمینان کرد، چرا که این‌ها به ایران آمدند تا شنونده و گوینده مسائل مختلف باشند، اما متاسفانه آنها نشان دادند به دنبال توطئه دیگر هستند، بنابراین واجب است این مهم توسط دستگاه‌های امنیتی کشورمان بررسی شود.  
 
کوثری تاکید کرد: قطعا مجلس شورای اسلامی نیز در هفته آینده پس از آن‌که نمایندگان از حوزه انتخابیه بازگشتند، این موضوع را بررسی کرده و عکس العمل نشان خواهد داد.  
 
این نماینده مردم تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه کسی پاسخگوی این دیدار است، خاطرنشان کرد: وزارت خارجه و دستگاه‌های امنیتی باید پاسخگوی این دیدار باشد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار