"فیروزه نوایی" نوازنده برجسته فلوت و استاد كالج موسيقي اتريش به منظور برگزاري مستر كلاس فلوت نوازی به ایران می‌آیند.

به گزارش حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران به نقل از  پايگاه اطلاع رساني موسيقي ايران (ناي)، در اين مستر كلاس آموزشي كه به همت آموزشگاه كوشا و به صورت دوره‌اي در تهران برگزار مي‌شود، مواردي چون آموزش نوازندگی فلوت، تکنیک تنفس و گروه نوازی فلوت زیر نظر  فیروزه نوایی برگزار می‌شود كه علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر از نحوه برگزاری کلاسها با شماره های 77620774 و 77620753 تماس حاصل نمايند.
 
فيروزه نوايي پس از اتمام تحصیلات در هنرستان عالی موسیقی تهران با اخذ بورس تحصیلی وارد دانشگاه موسیقی وین شد و تحت نظر پروفسور هانس رزنی چک Hans Reznicek مدرک کارشناسی ارشد را با رتبه ممتاز را اخذ کرد.
 
وی پس از اتمام تحصیلات به ایران بازگشت و فعالیت‌هایی نظیر نوازندگی فلوت با ارکستر های رادیو و تلویزیون و سمفونیک تهران داشت همچنین در مدت حضورش در ايران مدرس مدرسه ایران آلمان در تهران بود.
 
اين نوازنده فلوت بعد از بازگشت دوباره به اتریش عضو فعال مستر کلاسهای اورله نیکولت جیمز گالوی Aurele Nicolet and James Galway و کلاس‌های تک‌نوازی و موسیقی مجلسی و مستر کلاس‌های دانشگاه موسیقی وین زیر نظر پروفسور ولفگانگ شولتز Wolfgang Shults شد و در مدارس موسیقی وین اتریش هم تدریس كرد.
 
وی هم اکنون در سوئیس اقامت داشته و در کالج موسیقی دولتی در شهر دورن بیرن اتریش مشغول تدریس در رشته فلوت نوازی و موسیقی مجلسی است.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.