نخستین جشنواره فرهنگی - هنری سروا با حضور فرزندان مراکز بهزیستی استان تهران برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی موسسه سروای مهر کودک، این جشنواره با هدف هم‌افزایی بیشتر و شکوفایی استعدادهای فرزندان مراکز بهزیستی برگزار خواهد شد.

موسسه سروای مهر کودک که تجربه یک دهه فعالیت فرهنگی، هنری و آموزشی با فرزندان مراکز بهزیستی تهران را دارد، در نظر دارد تا نخستین جشنواره فرزندان بهزیستی را با موضوعات فرهنگی و هنری برگزار کند.

بخش‌های مختلف این جشنواره شامل شعر، داستان و دلنوشته، تجسمی (نقاشی و عکاسی)، موسیقی (انفرادی و گروهی)، بخش قرآن و ورزش بخش‌های متنوع این جشنواره خواهد بود.
نخستین جشنواره فرهنگی هنری سروا در راستاي دستيابي به عمده اهدافي از قبيل شكوفائي استعدادهاي فرزندان بهزيستي، ارتقاء سطح كيفي وكمي دستاوردهاي آموزشي مددجويان موسسه، آشنايي فرزندان تحت پوشش با ساير مهارتهاي هنري، فرهنگي و علمي و در نهايت  ايجاد زمينه‌هاي اشتغال‌زايي به وسيله پرورش استعداد‌هاي فرزندان ومعرفي به صاحب‌نظران در حوزه‌هاي مختلف فعاليتشان است.

این جشنواره با همياري سازمان بهزیستی ستاد جنوب (شهر ري) و زير نظر ستاد جنوب سازمان بهزيستي برگزار می‌شود.

نخستین جشنواره فرهنگی هنری سروا در دهه نخست بهمن ماه 1392 برگزار خواهد شد.

جهت هرچه با شكوهتر برگزارشدن جشنواره و دستيابي به اهداف قائي مذكور،از افراد حامي، اسپانسرهاي مالي، خيرين مراكز و ... دعوت به همكاري مي‌شود.

آدرس اینترنتی سایت سروای مهر کودک  www.Sarvayemehr.ir است.

انتهای پیام/

برچسب ها: جشنواره ، سروا ، فرهنگی ، هنری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.