مدير اداره ساماندهي شهرداري منطقه 12، از ساماندهي دلالان خودرو اين منطقه خبر داد.

مهرشاد‌الله ويردي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، گفت: اجراي طرح ساماندهي دلالان خودرو واقع در معابر و محلات منطقه 12، در دستور کار اداره ساماندهي شهرداري اين منطقه قرار دارد.
 
وي با بيان توضيحات بيشتر افزود: دلالان خودرو واقع در معابر و محلات منطقه 12 به ويژه خيابان انقلاب، 17 شهريور و شوش شرقي به منظور رفع سد معبرهاي موجود، افزايش چشم‌اندازهاي بصري، ارتقا سلامت و رفاه حال شهروندان ساماندهي خواهند شد.
 
الله ويردي با اشاره به نحوه‌ي اجراي اين طرح گفت: اين طرح با توجه به پيامهاي ارسالي شهروندان به سامانه 137 و مرکز 1888 به منظور رفع سد معبرهاي موجود در معابر و محلات منطقه 12 در دست اجراست.
 
وي با اشاره به لزوم اجراي اين طرح گفت: خريد و فروش خودرو در سطح معابر و محلات منطقه 12 عامل افزايش سد معبر، افزايش ترافيک و ايجاد مشکلات و معضلات در تردد شهروندان مي‌شود.
 
الله ويردي در پايان با اشاره به اقدامات اجرايي اداره ساماندهي شهرداري منطقه 12 افزود: جمع‌آوري دلالان و خودروفروشان در معابر و محلات منطقه 12 به ويژه خيابان 17 شهريور، شوش شرقي و خيابان انقلاب، انتقال مشاغل مزاحم و آلاينده به خارج از بافت مسکوني از اقدامات اجرايي اداره ساماندهي شهرداري منطقه 12 است./
انتهاي پيام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار