در عین ناباوری یک سال حق بیمه پرسنل فدراسیون کشتی در حالی که آن را پرداخت کرده اند گم شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در پی بررسی های انجام شده در فدراسیون کشتی مشخص شد پرسنل این فدراسیون در حالی که  یک سال حق بیمه خود را پرداخت کردند سنوات بیمه برای آنان محسوب نشده است. 
 
بر اساس این گزارش به نظر می رسد علت این موضوع این است که سرپرست سابق فدراسیون کشتی که می بایست دریک زمان بندی مشخص حق بیمه پرسنل خود را به حساب تامین اجتماعی واریز نماید این کار را با تاخیر های 2 و 3 ماهه انجام داده که موجب به عقب افتادن یک سال سنوات پرسنل فدراسیون کشتی شده است. 
 
گفتنی است، فدراسیون کشتی به دلیل اینکه تحت نظارت وزارت ورزش و جوانان قرار می گیرد یک  ارگان دولتی محسوب می شود و این اتفاقات در حالی است که کشتی ورزش اول کشور ما محسوب می شود. 
 
* تامین اجتماعی برای حل این مشکل وعده داد
 
زدا معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به پیگیری های خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در این خصوص گفت: سازمان تامین اجتماعی برنامه ی مدو‌نی را برای تمام بیمه شد‌گان که کار کردند اما کار فرما به هر دلیلی سوابق بیمه آنان را رد نکرده است تهیه کرده و در همین راستا بخشنامه ی 539 در اختیار تمام واحدهای تامین اجتماعی در سراسر کشور قرار دارد و بر اساس آن تمامی افراد که در محیط های دولتی و غیر دولتی کار کرده ا‌ند اما کارفرما لیست آنان را رد نکرده می توانند مراجعه کرده و از این طریق پی گیری کنند. 
 
وی ادامه داد: اما در خصوص نهادهایی نظیر فدراسیون کشتی این کار به صورت خاص انجام خواهد شد و پیگیری آن موردی نخواهد بود و از همکاران تامین اجتماعی در شعبه مربوطه تقاضا شده تا لیست این افراد را دریافت و مشکل این افراد را حل کنند. 
 
 معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی خاطر نشان کرد: با بررسی های انجام شده مشخص شده پرسنل این فدراسیون از اسفند 91 تا شهریور 92 موفق نشده اند لیست  حق بیمه خود را به ما ارائه کنند که قول می دهیم به سرعت مشکل آنان را حل کنیم. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار