مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: تولید مسکن متوقف می‎ شود، بلکه در چارچوب و شیوه‎ نامه جدید مجدداً ساخت مسکن آغاز خواهد شد.

سید مهدی هدایت در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت:دولت در حال تنظیم شیوه نامه جدیدی در وزارت راه و شهرسازی بوده و بر اساس شیوه نامه جدید ممکن است در این قالب به آنهایی که در انتظار دریافت مسکن هستند، کمک شود.

وی ادامه داد: در چارچوب مسکن مهر، آنهایی که ثبت سامانه شده اند یا نقص پرونده داشته اند یا فرم (ج) مربوطه تأیید نشده، دیگر به آنان مسکن مهر تعلق نمی گیرد و نیازی به پیگیری این دست از متقاضیان نیست.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس تصریح کرد: ما به مردم متعهد هستیم و طبق آن نیز به تعهدمان عمل می کنیم؛ به طور قطع، این تعهدها عملیاتی خواهد شد و معاون وزیر راه و شهرسازی نیز پیگیر کار است.

وی ادامه داد: وی چندین بار حضور مستمر در پردیس داشته و فعالیت‏ ها را رصد می کند؛ مراحل ساخت این پروژه ها در دست بررسی است.

هدایت اضافه کرد: تأکید معاون وزیر راه و شهرسازی این است که تعهدهایی که به مردم داده ایم، را انجام دهیم و این پروژه ها را بهموقع اجرایی کنیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس تصریح کرد: باید در موعد مقرر واحدها را به مردم تحویل دهیم و وزیر راه و شهرسازی نیز در این رابطه نظرشان همین است که به موقع و با امکانات، واحدها به مردم واگذار شود/س.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.