مهمترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: رسیدگی بدون اغماض محاکم قضایی به پرونده تامین اجتماعی، آزادسازی معاملات "مسکن مهر" با اصلاح قانون میسّر است ، فرمول سیاه اتاق فکر صهیونیستی ایالات متحده علیه ایران چیست؟ و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

حذف "یارانه نقدی" حداقل یک دهک توسط دولت قطعی است/ تشریح وضعیت 9 دهک باقیمانده

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/9/24/1839751_229.jpg

 دولت مصصم به حذف "یارانه نقدی" حداقل یک دهک بالای درآمدی است؛ تشریح وضعیت یارانه 9 دهک باقیمانده جامعه.

شرمن: تحریم‌های حقوق بشر و حمایت از تروریسم باقی خواهند ماند/ ساختار کلی تحریم‌ها دست نخواهد خورد
شرمن با بیان اینکه ساختار کلی تحریم‌ها علیه ایران دست نخواهد خورد، گفت: مذاکرات تنها درباره برنامه هسته‌ای و تحریم‌های مرتبط با فعالیت‌های هسته‌ای این کشور است و اینکه تحریم‌های مربوط به حقوق بشر، فعالیت‌های تروریستی آن‌ها هنوز روی میز است.

رد پای قضات معلق کهریزک و پاداش‌های میلیونی در سازمان تامین اجتماعی

 در پی قرائت گزارش تحقیق و تفحص از فساد سازمان تامین اجتماعی در صحن علنی مجلس، سازمان بازرسی کل کشور نیز در رابطه با این پرونده دست به کار شده است چرا که منهای مرتضوی، رد پای " حداد" و "علی‌اکبر حیدری‌فر" دو قاضی معلق کهریزک هم در این ماجرا به چشم می‌خورد.

روحانی: دولت عراق در جهت حفاظت بیشتر از پیمانکاران ایرانی تلاش کند

رئیس جمهور، ظهر امروز (یکشنبه) با نوری المالکی نخست‌وزیر عراق تلفنی گفت‌وگو کرد.

فرمول سیاه اتاق فکر صهیونیستی ایالات متحده علیه ایران چیست؟

در این گزارش تلاش شده تا تنها گوشه‌ای از پشت پرده‌ فعالیت‌‌های مرکز صهیونیستی-آمریکایی که خود را مدعی ایجاد صلح و ثبات در خاورمیانه می‌داند، معرفی کند.

آغاز به کار 150 حزب در جریان اصلاحات/ مجموعه‌های مختلف احزاب در درون یک جریان اصلی فعال باشند
 دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با اشاره به تعدد احزاب موجود در کشور، گفت: پیشنهاد ما این است که دو یا سه جریان اصلی در سیاست شکل گرفته و مجموعه‌های مختلف احزاب در درون یک جریان اصلی فعال باشند.


تلاش دشمنان ایران و مصر جهت مسموم کردن فضای مناسبات دو کشور
معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان با بیان اینکه دشمنان ملت‌های ایران و مصر از نزدیکی بین این دو کشور متضرر می‌شوند، گفت: آنها در جهت مسموم کردن فضای مناسبات ایران و مصر تلاش می‌کنند.

رسیدگی بدون اغماض محاکم قضایی به پرونده تامین اجتماعی

 یک وکیل دادگستری گفت: تامین اجتماعی از جایگاه حساسی برخوردار بوده و چشم امید بسیاری از مردم است لذا محاکم قضایی باید با اهتمام و دقت ویژه‌ و بدون اغماض به این پرونده رسیدگی کنند.

ضرورت کاهش تحریم‌ها علیه ملت ایران بر پایه توافقنامه ژنو
خانم کرونبرگ، رئیس کمیته روابط با ایران در پارلمان اروپا و هیئت همراه با آقای تابش و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

آزادسازی معاملات "مسکن مهر" با اصلاح قانون میسّر است
 عضو کمیسیون عمران مجلس درباره اظهارات "آخوندی" در خصوص آزادسازی معاملات مسکن مهر گفت: در این زمینه باید به "قانون توسعه و ساماندهی مسکن" مراجعه کرد.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار