شهردار منطقه يک گفت: در برنامه سال آينده کسري سراهاي محلات بايد جبران شوند تا امکانات اجتماعي در همه محلات به طور يکسان براي شهروندان فراهم شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران،شهرداري منطقه يک در بخش درخواستهاي شوراياريها پروژه‌هايي را در دست تکميل، راه‌اندازي و ساخت دارد و تملک باغهايي که شوراياريها درخواست تملک آنها را داشتند در حال بررسي است.
 
اتمام اجراي سوله‌هاي بحران در هنگام کمک رساني به مردم در مواقع بحراني موثر است و تملک باغات براي ايجاد فضاي سبز در به وجود آوردن نشاط و شادابي براي شهروندان موثر است.
 
مجتبي يزداني شهردار منطقه يک در جلسه شوراي مديران که در آذر ماه برگزار شد، اظهار داشت: هدف از اجراي 52 پروژه بزرگ شهري تکميل و ارتقا سرانه‌هاي خدماتي در محلات 26‌گانه شمال تهران است که بايد با اجراي کار سيستمي،‌تعامل، همکاري و همفکري بيشتر در فضاي بين بخشي سرعت آنها به 100 درصد برسد.
 
يزداني خاطرنشان کرد: سوله‌هاي بحران در نواحي ده‌گانه منطقه در مرحله اجراست که اميدواريم تا پايان سال جاري شش تا هفت سوله بحران تعيين تکليف شود و احداث سه سوله باقي مانده نيز در سال آينده اجرا شود.
 
يزداني بيان کرد: ساماندهي رود دره‌هاي گلابدره، ولنجک، دربند، مقصود بيک و خوگوش‌دره از پروژه‌هاي بزرگ و مهم منطقه است و پيشرفت و تکميل برخي از پروژه‌هاي کلان نيازمند همکاري ساير نهادها از جمله فرمانداري، استانداري و ... است که با برگزاري جلسات مشترک با آنها حل و فصل و به نتيجه مي‌رسد.
 
يزداني تصريح کرد: در بخش دبيران شوراياريها، پروژه‌هايي از قبيل تکميل دائرة‌المعارف شميران، راه‌اندازي خانه عکس شميران، خانه ادبيات،‌ خانه شهرنو و خانه تئاتر مطرح شده که خانه تئاتر استاد انتظامي در حال ساخت است.
 
يزداني افزود: ساماندهي پايانه ميدان قدس، تسريع در ساخت خط سه مترو، بازگشايي خيابان جنب ساختمان اجلاس سران، احداث پارکينگهاي طبقاتي و موارد ديگر از جمله درخواستهاي مطرح شده است که در حال پيگيري است.
انتهاي پيام/
 

برچسب ها: شهردار ، منطقه ، جبران ، محلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار