نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد و استاندار چهارمحال و بختیاری در پیام مشترکی، شهادت تعدادی از شهروندان این استان در حمله تروریستی روز جمعه در منطقه دیاله عراق به مهندسان و کارگران ایرانی را تسلیت گفتند.

در پیام مشترک حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام و قاسم سلیمانی دشتکی آمده است:
بسم رب الشهدای و الصدیقین
مردم شریف، ولایتمدار و شهید پرور استان چهارمحال و بختیاری، بار دیگر با دست ناپاک مزدوران حلقه به گوش استکبار، جمعی از هموطنان مومن و هم استانی های عزیز و شیدای ولایت که با دلی مالامال عشق و معرفت، درپی کسب روزی حلال بودند، با توطئه شیطانی دشمنان جنایتکار و خونریز و ایادی جاهل و متحجر آنان در حادثه دلخراش تروریستی در خاک عراق، به خاک و خون کشیده شدند.
در ادامه این پیام تسلیت آمده است: تردیدی نیست که اقدامات کور و غیرانسانی ایادی سرسپرده صهیونیست، خشم و انزجار ملت آگاه کشورمان از دشمنان قسم خورده خود را مضاعف و خون مطهر شهیدان، انسجام، عزت و سربلندی بیشتر ایران اسلامی را در تمامی عرصه ها تضمین خواهد کرد.
در پایان این پیام عنوان شده: اینجانبان با محکوم کردن این اقدام تروریستی، شهادت این عزیزان را به پیشگاه آقا امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری، مردم شریف و ولایتمدار استان و خانواده های معزز آنان تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند رحمان علو درجات و حشر آن عزیزان به حق پیوسته با سالار شهیدان، شفای عاجل مجروحان و صبر و اجر بازماندگان را مسالت می نماییم.
روز جمعه تعدادی تروریست مسلح با سد کردن راه خودروهای حامل کارگران و مهندسان ایرانی که در استان دیاله عراق مشغول کار بودند، با تیراندازی به این خودروها تعدادی از این افراد را به شهادت رساندند و تعدادی نیز در این حادثه مجروح شدند.
اسامی شهدای استان چهارمحال و بختیاری که عمدتا از شهر هفشجان شهرستان شهرکرد می باشند، هنوز اعلام نشده است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.