اداره کل هواشناسی استان اردبیل اعلام کرد با توجه به بارش سنگین برف در نقاط مختلف استان اردبیل دمای هوا به شدت کاهش یافته و برودت به زیر 20 درجه سانتیگراد می‌رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ براساس این اطلاعیه‌ با ورود یک موج سرما به مناطق مختلف استان از روز دوشنبه تا چهارشنبه با وجود توقف بارش‌ها، دمای هوا به شدت کاهش یافته و در اغلب نقاط یخبندان و افت محسوس دما اتفاق می‌افتد که این سامانه در چند روز آینده هوای مناطق مختلف استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

اما به دنبال بارش برف و سوز هوا در شهرهای مختلف اردبیل نه تنها مدارس بلکه برخی از مراکز دانشگاهی تعطیل شد و بسیاری از هموطنانمان در ترددهای روزانه با مشکلاتی روبه‌رو شدند به طوری که بخش زیادی از هموطنانمان ترجیح دادند در خانه بمانند و از ترددهای غیر ضروری پرهیز کنند.

به رغم خوشحالی مردم استان اردبیل از این نعمت الهی در برخی از مناطق ترددهای مردم در داخل شهر و جاده‌ها با مشکلاتی روبه‌رو شده به طوری که در شهرستان سرعین نیز برخی از مسافران به دلیل بارش سنگین برف غافلگیر شدند که در این شهرستان با وجود باز شدن خیابان‌های اصلی هنوز راه برخی از روستاها که صعب‌العبور است، مسدود شده اما با تلاش راهداران مسیر پیست اسکی آلوارس که در روزهای تعطیل مملو از گردشگران است، باز نگه داشته شده است/س.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، افت ، دما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.