نایب رئیس فراکسیون مدیریت شهری مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی بودجه کشور تا دهه فجر در مجلس به اتمام می‌رسد.

علی‌پور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛ افزود: نباید به دولت فشار بیاوریم و نمایندگان باید پیشنهاد بدهند و محل‌های قانونی و طریق جبران پیشنهادات خود را نیز به صورت کارشناسی شده در فرصت قانونی ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه برای چهار بانده شدن محور سوادکوه 80 میلیارد تومان تقاضا کرده بودیم و دولت در بودجه پیشنهادی خود مبلغ 50 میلیارد تومان را لحاظ کرد، تصریح کرد: برای بیمارستان رازی قائمشهر8 میلیارد تومان تقاضا دادیم که2 میلیارد و 400 میلیون تومان آن در بودجه دولت لحاظ شد.

نایب رئیس فراکسیون مدیریت شهری مجلس شورای اسلامی به تقاضای 50 میلیارد تومانی برای مسیر راه آهن گرگانـ مشهد اشاره کرد و افزود: در بودجه پیشنهادی دولت 23 میلیارد تومان برای راه آهن گرگانـ مشهد و 100 میلیارد تومان برای آزاد‌راه تهرانـ شمال لحاظ شده است.

علی‌پور گفت: در فرصت باقی مانده محتوای بودجه مورد کنکاش قرار خواهد گرفت و تجزیه و تحلیل خواهد شد.

وی به جلسه دو روزه این فراکسیون با حضور وزیر کشور و معاون عمرانی این وزارتخانه و شهرداران کلان‌شهرها اشاره و تصریح کرد: در جلسه دو روزه این فراکسیون که در قم برگزار می‌شود درباره شرایط شهرداری‌های کوچک و کلان‌شهرها در بودجه برنامه‌ریزی و بررسی می‌شود.

نماینده سوادکوه و قائمشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرصت 10 روزه نمایندگان و کمیسیون‌های مجلس از چهار دی ماه آغاز می‌شود، گفت: مجموعه پیشنهادات و نظرات نمایندگان و کمیسیون‌ها به کمیسیون تلفیق ارسال می‌شود و این کمیسیون 15 روز وقت دارد تا به بررسی بپردازد./س

/انتهای ییام

برچسب ها: بررسی ، بودجه ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.