وزیر آموزش و پرورش گفت: ساماندهی و توزیع عادلانه نیروی انسانی از اولویت‎های مهم و در دستور کار وزارت آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان.، علی‌اصغر فانی در جلسه‎ای که به صورت ویدئو کنفرانس در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان برگزار شد، افزود: ساماندهی و توزیع عادلانه نیروی انسانی از اولویت‎های مهم و در دستور کار وزارت آموزش و پرورش است.

وزیر آموزش و پرورش همچنین توسعه مشارکت‌های مردمی، عملیاتی کردن بودجه آموزش و پرورش و ارتقاء مدیریت آموزشگاهی را از دیگر برنامه‎های اولویت‎دار وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان نیز با ابراز خرسندی از تدبیر انجام گرفته در برقراری اینگونه ارتباطات در فضای مجازی از رویکردهای جدید، سیاست‎های به جا و نظرات علمی و کارشناسانه وزیر محترم در حوزه‎های مختلف تقدیر و تشکر کرد.

غلامرضا محمدقاسمی افزود: در سیستان و بلوچستان تلاش می‎شود تا در مسیر تقویت جایگاه ویژه پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی و ارتقاء سطح انجمن‌های علمی و پژوهشی گام برداشته شود.

برنامه‎ریزی برای استفاده از خلافیت و ابتکار علمی و عملی معلمان، بهره‎گیری بهینه از مشارکت‎های مردمی به ویژه خیرین مدرسه ساز در راستا ساخت و تکمیل فضاهای آموزشی مورد نیاز از مهم‎ترین فعالیت‎ها و برنامه‎های در دست اقدام این اداره کل در سیستان و بلوچستان است./س

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.