تهیه‌کننده برنامه "لحظه دیدار" گفت: هدف اصلی این برنامه مستند حس و ترویج فرهنگ ایرانی – اسلامی به مخاطب است.

"هاشم علی‌اکبری"، تهیه‌کننده برنامه "لحظه دیدار" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، گفت: برنامه تولیدی "لحظه دیدار" ایرانیان مقیم خارج از کشور که پس از سالیان دراز به وطن بازگشته را به تصویر می‌کشد.
 
وی اظهار داشت: دوربین برنامه "لحظه دیدار" با همگامی و همراهی این مسافران به جاهای دیدنی و جذاب شهر تهران و حتی سایر نقاط کشور همسفر می‌شود.
 
علی‌اکبری تصریح کرد: هدف اصلی  برنامه "لحظه دیدار" ترویج و حس فرهنگ ایرانی و اسلامی، تشویق و ارتقا این حس نزد خانواده‌های ایرانی و در نهایت بازگشت هر ایرانی به اصل و هویت خویش به خصوص برای نسلهای سوم و چهارم که درخارج از کشور متولد شده‌اند، است.
 
وی در خصوص هماهنگی برای مصاحبه‌ با ورود هموطنان قبل از ورود آنها به ایران بیان کرد: این مسئله به طور اتفاقی صورت می‌گیرد و گزارشگر ما با مطرح کردن سوالاتی از جمله اینکه اهل کجایید و چند وقت در خارج از کشور زندگی می‌کنید، با آنها وارد بحث می‌شوند.
 
وی با اشاره به اینکه "مازیار فلاحی" تیتراژ پایانی برنامه "لحظه دیدار" را طنین‌انداز می‌کند، خاطرنشان کرد: "احسان غفاری" مجری گزارشگر، "حامد علی‌اکبری" تدوین و ویدئوگرافی، "عبدالصمد حسین‌نژاد" مدیر هماهنگی، "منوچهر شکری" مدیر تولید و "میثم اسداللهی" مدیر تصویربرداری این برنامه را بر عهده دارد.
 
گفتنی است، برنامه مستند "لحظه دیدار" هر شنبه ساعت 17:30 از شبکه جام جم به روی آنتن می‌رود./ تر
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار