رئیس جمعیت هلال احمر راه اندازی شبکه های کارآمد مردمی و روشهای نوین برای جلب مشارکت های مردمی در امور خیریه را برای خدمت رسانی موثر تر و سریعتر لازم دانست.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، دکتر محمد فرهادی در مراسم تجلیل و تقدیر از خیر‌ان و داوطلبان جمعیت هلال احمر که به مناسبت روز جهانی داوطلب در سالن همایشهای صدا و سیما برگزار شد گفت: برای من و همکارانم مشکل بسیار بزرگی است که می توانیم ارادت خود را به خیر‌ین مهر پرور نشان دهیم که همواره دستان پر مهر‌شان  به حمایت نیازمندان و محرو‌مان را می فشار‌د.  
 
یقین دارم خداوند به لباس  داوطلبین نظر خاصی دارد و این مراسم شکر گذاری از ا‌لطافی است که از رحمت و ذات الهی سرچشمه می گیرد.  
 
وی افزود: امروز سازمان داوطلبان نقش مهم دستگیری از نیازمندان و خدمت در عرصه های مختلف بشر دوستی را ایفا کرد و نشان دهنده اعتبار خاصی است که هلال احمر پس از یک قرن فعالیت امدادی در بین مردم پیدا کرده که کمک های بشر دوستان و خیرخواهانه خود را از طریق هلال احمر به همنوعان خود دارند.  
 
وی در ادامه تصریح کرد: سازمان داوطلبان به عنوان بازوی توانمند هلال احمر وظیفه خود را در ایفای هر چه بهتر نقش خود باز گذاشته و در مناطق محروم و حاشیه ای گام های بسیار ارزنده ای برداشته شده است.  
 
پروژه های حمایتی،‌ درمانی، عمرانی، بهداشتی یکی از نمودهای فعالیتهای بشر دوستانه این سازمان است.  
 
وی در ادامه با بیان لزوم رویکرد دانش محوری برای ادامه فعالیت ها بیان داشت: آینده نگری و آمادگی برای مسئولیت های  ارزشمند و بزرگی که هلال احمر دارد و به لزوم ارتقای ابعاد فنی و آموزشی در ارائه خدمات امدادی و سلامت محور تاکید می کنم و خود و همکارانم را به تلاش بیشتر برای ارائه خدمتی موثر تر و سریعتر از آموزش و نو آوری ترقیب می کنم.  
 
فرهادی در ادامه اظهار داشت: راه اندازی شبکه های کارآمد مردمی،‌ روشهای نوین برای جلب مشارکت مردم در امور خیریه از جمله موار‌دی است که نباید از آن غافل بود و خانه های داوطلب تخصصی الگوی خوبی در این زمینه است.
 
وی در پایان خطاب به داوطلبان خیر‌ین خاطر نشان کرد: شما نمایندگان داوطلبان گمنامی هستید که در همه عرصه های بحرانی و شرایط سخت در کنار هموطنان با توجه به اصول هفتگانه هلال احمر قرار دهیم.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار