وحيد رضايي،‌ سرمربي تيم واتر پلو آينده سازان ايران گفت:‌ خوشبختانه بازيهاي اين هفته از مسابقات ليگ حساستر و فني‌تر از هفته گذشته بود.

وحيد رضايي سرمربي تيم واتر پلو آينده سازان ايران در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت‌: با توجه به آن بازيكنان درطول هفته تمرينات آماده سازي متوالي و خوبي را پشت‌سر مي‌گذارند ازنظر هماهنگي به شرايط مطلوب دست پيدا كرده‌اند و با آرايش تيمي بهتري به مصاف حريفان خود مي‌روند. نتايج كسب شده از سوي تيمها در اين هفته از مسابقات به هيچ‌عنوان با هفته نخست قابل مقايسه نيست.

سرمربي تيم واترپلو آينده سازان ايران در ادامه يادآورشد: ما جوانان واترپلوئيست ملي پوش را در قالب تيم آينده سازان دور هم جمع كرده‌ايم تا با حضور در ليگ به آمادگي مطلوب براي شركت در مسابقات قهرماني جهاني و قهرماني قاره كهن دست پيدا كنند.

وي افزود: حضور جوانان در مسابقات ليگ هم از نظر روحي‌ رواني و هم از بعد فني بسيار خوب است. آنها در مسابقاتي كه مقابل حريفان قدرتمند و باتجربه خود انجام مي‌دهند چيزهاي زيادي ياد مي‌گيرند. به‌طوركلي مي‌توان گفت كه ليگ براي ملي‌پوشان جوان در حكم تمرينات مرتب و بازيهاي تداركاتي متوالي و مداوم محسوب مي‌شود كه بازدهي خوبي به همراه دارد.

وي در پاسخ به اين سوال كه باخت جوانان واترپلوئيست مقابل حريفان باعث افت روحي رواني آنها نمي‌شود؟‌ گفت: من معتقدم باخت نه تنها باعث افت روحي جوانان نمي‌شود بلكه انگيزه آنها را تا حد قابل توجهي بالا مي‌برد. اين جوانان واترپلوئيست از نظر فيزيكي اختلاف فاحشي با ديگر تيمها ندارند آنها زا نظر تكنيك‌هاي فردي و تاكتيك‌هاي تيمي از حريفان خود عقب‌تر هستند بنابراين هر هفته تلاش خود را بيشتر مي‌كنند تا بتوانند پرقدرت‌تر ظاهر شده و حريف را مغلوب كنند.

سرمربي تيم واترپلو آينده سازان ايران اظهار داشت: بازيكنان جوان به هيچ‌عنوان به باخت مقابل تيمها عادت نمي‌كنند. هدف ما از حضور در ليگ امسال مشخص است. دركنار اين امور كار روان‌شناسي هم انجام مي‌دهيم و آنها القا كرده‌ايم كه مقابل حريفان هرچند قدرتمند نروند كه ببازند بلكه تا آخرين كار كنند و دفاع كنند تا گل نخورند و به هيچ عنوان از پيش باخته نباشند.

به طور مثال در بازي اين هفته مقابل چوكا تالش و شهيد شهبازي زنجان شاگردانم تا ثانيه‌هاي آخر براي زدن گل جنگيدند و يك بازي محكم و سنگين مقابل حريفان خود به نمايش گذاشتند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: واترپلو ، آینده ، سازان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار