رضا جعفري، سرمربي تيم واتر پلو نفت و گاز اميديه گفت: حدود 2 ماه است که تمرينات آماده سازي تيم به طور منظم دنبال مي شود.

رضا جعفري سرمربي تيم واترپلو نفت و گاز اميديه در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون تمرينات فشرده و منسجمي را پشت سر گذاشته ايم، خوشبختانه وضعيت هماهنگي و رشد تاکتيک تيمي ما در شرايط ايده آل و مطلوبي است.

وي تصريح کرد: در حال حاضر تنها مشکل ما اين است که چون چند بازيکن جديد به ترکيب امسال تيم اضافه شده اند و در بازي تدارکاتي با حضور آنها شرکت نکرده ايم، هنوز به هماهنگي صد درصد و ايده آل نرسيده ايم که به طور قطع در هفته هاي ابتدايي ليگ اين اتفاق خواهد افتاد.

وي يادآور شد: در طول سنوات گذشته تيم واتر پلو نفت و گاز اميديه توانسته عناوين خوب و قابل قبولي را در مسابقات ليگ کسب کند امسال هم براي قهرماني و راهيابي مسابقات جام باشگاه هاي آسيا تلاش مي کنيم. کسب سهميه باشگاه هاي آسيا براي ما از اهميت بسزايي برخوردار است.

سرمربي تيم واترپلو نفت و گاز اميديه در ادامه خاطرنشان کرد: خوشبختانه مسئولان باشگاه در طول سالهاي حضورمان در مسابقات ليگ برتر نهايت تلاش خود را براي حمايت از تيم گرفته اند. البته در طول 2 الي 3 سال اخير تا حدودي با مشکلات مالي مواجه بوديم اما با داريت مديريت و مسئولان باشگاه اين موضوع باعث نشد تا حضورمان در مسابقات دچار مشکل شود و تيم بدون مانع در مسير درست خود حرکت کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: جعفری ، واترپلو ، امیدیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار