اعتصاب پليس و سرقت اموال مردم در بخش هاي مختلف آرژانتين تا کنون دوازده کشته به جا گذاشته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني الجزيره انگليسي ؛ چندين روز غارت در آرژانتين به کشته شدن دوازده نفر منجر شده است. اين شرايط به علت ادامه اعتصاب نيروهاي پليس ايجاد شده است و اکنون باندهاي تبهکار به سادگي به منازل مسکوني و مغازه هاي مردم دستبرد مي زنند. يکي از مناطقي که بيش از همه از اين شرايط آسيب ديده است، استان شمالي توکومان است.

به گزارش دنيل شواميلر خبرنگار اين شبکه، ادامه اعتصاب نيروهاي پليس و غارت اموال مردم، مردم آرژانتين را با مشکل مواجه کرده است. استان توکومان از جمله نواحي است که بيشترين لطمه را ديده است.

يکي از مغازه داران اين استان مي گويد غارتگران رايانه ها و مواد خوراکي را با خود مي برند و پليس کاري براي متوقف کردن آنها انجام نمي داد. همه مي ترسند و در خانه هاي خود احساس ناامني مي کنند.

توکومان همواره به علت فقر حاکم در آن، از جمله نقاط آسيب پذير در آرژانتين بوده است. مغازه داران در اين استان فعاليت خود را با بيم فراوان ادامه مي دهند. اين سوال مطرح است که چه کسي مسئوليت زيان وارد شده به اين افراد را مي پذيرد و چگونه مي توان از تکرار چنين لطمات انساني و مادي جلوگيري کرد.

انتهای پیام /  
برچسب ها: کشته ، پلیس ، آرژانتین ، اعتصاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار