در کلاس دو با ارتفاع ۱۳۵ سانتی‌متر سه سوارکار کشورمان شرکت کردند که در پایان داوود پوررضائى با اسب سوزى اچ ال و مازيار جمشيدخانى با اسب دزموند موفق به کسب عنوان های دوم و پنجم شدند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران و نقل از سايت روابط عمومی فدراسیون سوارکاری، روز گذشته ۲۲ آذر در اولین روز مسابقات پرش با اسب باکو در کلاس دو با ارتفاع ۱۳۵ سانتی‌متر سه سوارکار کشورمان شرکت کردند که در پایان داوود پوررضائى با اسب سوزى اچ ال و مازيار جمشيدخانى با اسب دزموند موفق به کسب عنوان های دوم و پنجم شدند، مسعود مكاري نژاد با اسب بگيرا با ٤ خطا و اسب ساليم با ١٢ خطا مسير مسابقات را طی کرد. 

این مسابقات امروز از ساعت ۲ بعدظهر در ارتفاع ١٤٥ پی گیری خواهد شد، كه هر سه سواركار کشورمان هر يك با دو اسب در اين رده شركت خواهند داشت.

شایان ذکر است داوود پوررضایی ، مازیار جمشید خانی و مسعود مکاری نژاد از سوارکاران برتر کشورمان در رشته پرش با اسب روز دوشنبه هفته گذشته با ۶ راس اسب شخصی وارد کشور آذربایجان شدند . طی ۳۴ سال گذشته این چهارمین بار است که با همکاری خوب سازمان دامپزشکی کشور سوارکاران ایرانی با اسب های شخصی در مسابقات پرش با اسب بین المللی شرکت می‌نمایند .


انتهاي پيام/
برچسب ها: مسابقات ، سوارکار ، سوزى ، اسب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار